Byteball airdrop'u hakkında yeni gelişmeler

in #tr6 years ago (edited)

Selamlar,

Byteball ağı sonunda kendine gelebildi.

Screen Shot 2018-07-16 at 10.14.10 AM.png

Byteball lead geliştiricisinden resmi açıklama

Dolayısıyla bekleyen tüm gönderimleri yaptım. Hala 60000 byte ihtiyacı olan varsa yorumlara yazabilir. Eğer bu airdrop'u kaçırdıysanız üzülmeyin, hala devam ediyor. Airdrop'tan bu yazıdaki işlemleri takip ederek yararlanabilirsiniz.

Airdrop botu şu an bakımda, verilen bilgiye göre 12:00 CET (Central Europe) saatinde tekrar açılacak.

Sort:  

7FJB5UMMBKUK637LWAMHI5AGQE77VFBB
For attestation of my steemit account, thanks.

Merhaba WFAWFRVCI25P2DNHEIVAV6KAE4FGJSEJ teşekkürler :)

Bittrexe nasıl göndericez.Acaba Emre bey yardımcı olurmusunuz

usta selamlar , birçok defa yolladım fakat geri dönüş linki atmıyorlar neden ?

usta kac gundur atıyorum hala yok :D

steemit adresini değil, byteball adresini atman lazım bot'a :)

onu atıyorum ztn tık yok :D
SNA5TWGOIWTBSM7YM7HBR6CW45LJ46YB

şunu atmaktan gına geldi :D

Turkiye saatiyle oglen 1'den sonra deneyin. bot bakimda

Akıllı telefon kullanmıyorum. İndirme işini bilgisayar ile halletmeye çalışıyorum, 32-64 bit hatası alıyorum. Bunun üstesinden nasıl gelebilirim ? Kendilerine bu sorunu iletebilir misiniz ?

32 bit wallet yok sanirim, kendilerine ulasip sorabilirsiniz. Telegram ya da slack’ten. Sitelerinde linkleri var.

Selamlar üstad sakıncası yoksa şu adrese de fişekleyebilir misin?

EO76MZ7SKIVPQNHZGSX736WH7U7LKEA4

Hocam bittrex teki cüzdanlar hala askıda mı?

Bu arada teşekkürler.

evet cüzdan kapalı, bittrex üzerinden wallets kısmına girip ara ara kontrol edebilirsiniz.

Hocam byteball-btc exchange olayını biliyorsanız anlatır mısınız?

bilmiyorum, bittrex tercih ediyorum.

Buradan gelen miktarların tutarını nasıl öğreniyoruz illaki bitrexe transfer mi etmemiz gerekiyor bilginiz var mı?

🔥Thanks for the info!🔥

Ben tekrar yapabilir miyim
HQGEF2WCSMTJCCP3N4P3QCFKJMV7SXIG

:D gönderdim gitti

GXQXOLBBZEYOUEHAZSCYUFLQWMH2CGQ5 @emrebeyler pamuk eller cebe abi :D

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63869.25
ETH 3055.04
USDT 1.00
SBD 3.88