You are viewing a single comment's thread from:

RE: Borsalara Çağrı Yarışması - [Herkese açık OYLAMA]

in #tr6 years ago

Yarışmaya katılamadığım için üzgünüm.mailde yazacaklarımı hazırlayıp türkiyedeki kripto borsalara mail atmayı düşünürken bunların hariçten mail atılamadığını öğrendim ve bu borsaların hiç birine kayıdımda olmadığı için mailleri atamadım.Üzgünüm,çünkü bunu bir yarışmadan çok doğru bir etkinlik ve desteklenmesi gereken bir etkinlik olarak düşünüp destek veremediğim için üzgünüm.Katılım gerçekten benim umduğumdan az olmuş.Bu şu sebebten olabilir naçizane fikrim.Bizim Türk katılımcılar bu tür 1-2-3 şeklinde sonuçlanan yarışmalara pek itibar etmiyorlar.Biraz düzenleyenlere,birazda kendilerine güvensizliklerinden olsa gerek.Benim önerim bir daha böyle bir etkinlik yaparsanız biriken ödüllerin herkese dağıtılması(eşit olmayabilir).Gelelim yarışmaya.Yazıların yarısından fazlasını okudum tüm arkadaşları tebrik ederim.Çok iyi emek verilerek yazılmış paylaşımlar var.Ben ödülün tüm katılımcılara dağıtılmasından yanayım bu yüzden tüm arkadaşları seçiyorum

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64057.95
ETH 3104.17
USDT 1.00
SBD 3.90