The Good Wife'tan Steemit'e... [Cointurk 16. Projesi]

in #tr6 years ago

Bitcoin birkaç yıl boyunca orada burada kulağıma çalındıysa da kendisiyle hiç ilgilenmedim. Ta ki -komik ama- The Good Wife’ın “Bitcoin for Dummies” bölümüne kadar - (S03E13). İşte o zaman dikkatimi çekti. Çünkü dizide söylendiğine göre o sırada 3 dolardı ama öncesinde 33 dolara kadar çıkmıştı.
Tekrar çıkacağı belliydi.
Peki aldım mı? Hayır.
Zaten 3 dolardan alsam bile 33 dolardan çoktan satmış olurdum:(
Ama Satoshi Nakamato’yu ve blockchain’i böylece öğrenmiş oldum.
Anladım mı?
Anlamadım.
Aradan yıllar geçti ve geldik geçen yılın sonuna… Bitcoin büyük patlamasını yaptıktan sonra pek çokları gibi ben de gayet gecikmeli olarak Bitcoin nedir – ne değildir diye merak edip Youtube’u eşeledim. Blockchain mantığını en basit şekliyle öğrenmek istiyorsanız Kripto Rehber’in “Basit Bir Anlatımla, Bitcoin Nedir?” videosunu öneririm. Ve Evrim Ağacı’nın “Bitcoin Nedir?” videolarını. Bu sonuncusu, blockchain teknolojisini bir nebze anlamama yardım etmekle kalmadı, beni Steemit’le de tanıştırdı.
Gelelim Steemit’i öğrendikten sonra hayatımda ne değişiklik olduğuna…
Steemit’e daha bu ay girdim. Aval aval etrafa bakınmakla, oraya buraya birkaç yorum karalayıp kendimce komiklikler şakalar post etmekle meşgulüm.
Dolayısıyla somut bir değişiklik olmadı.
Henüz.
Olacağına dair bir ümit oldu ama.
Bence bu bayağı büyük bir değişiklik!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66408.70
ETH 3225.39
USDT 1.00
SBD 4.17