Ne hissettirdi?

in #tr6 years ago

Herkes bazen uzaklaşmak ister. Ben uzaklaşma ile ilgili kurduğum tüm hayallerimde bir şekilde bu şarkıyı dinliyordum. Bazen geminin pruvasında giderken bazen de sokaklarda yürürken.

Kendime sözüm var. Ne kadar süre olduğu önemli değil fakat bu şarkı ile kaybolacağım. Kaybolmak istediğim için değil. Şarkının bende yarattığı hislerin hakkını verebilmek için.

Bazı hislere fazla anlam yüklemeyi seviyorum. Ne kadar beyin temelli hareket edersek hayatımız o kadar yorucu oluyor açıkçası. Fakat kendimi bundan alıkoyamıyorum. Yargılarımın doğruluğu ya da kapasitemin bir önemi olduğundan değil. Sadece düşünmeden duramıyorum. İnsanların umursamadığı çok detay benim için birer başlık oluyor. İşte tam olarak bu yüzden bazı hislere fazla anlam yüklemeyi seviyorum. Çünkü kendimi zorlamadığım bazı boşluklar var. Bu şarkının yarattığı hisler de o boşluklardan biri. Sanki dinlerken özgürleşiyor ve uzaklaşıyorum. Tüm sorumluluklarımdan bir süreliğine arınıyorum.

Evet bir yere gittiğim yok fakat insanlar baksa da göremiyormuş gibi hissediyorum. Zamandan ve mekandan uzaklaşıyorum. Belki de ben sizleri göremiyorum ama önemi var mı?

Benim arada insanlardan, kaostan kaçışım bu şekilde arkadaşlar. Kendime verdiğim sözü elbet tutacağım ama o zamana kadar kalabalığın içerisinde kendimle baş başa kalma şansımı da tepmeyeceğim.

Sizi de farklı hislere sürükleyen böyle şeyler varsa okumayı, görmeyi çok isterim.

Dünya ilginç bir yer. Yarattığı sürprizlerle çok kez beni kendine hayran bırakmıştır. Zaten abartıya ihtiyaç duymayacak kadar "şaşılası" bir evrende yaşıyoruz. Bakarsınız bir gün hep beraber bir gemini pruvasına geçer "Yo-Ho" söyleriz.

where we will we'll roam!

görsel
görsel

Sort:  

Ara ara açıp dinlediğim şarkıdır. En son 3-4 ay önce otobüste aklıma gelmişti. O kalabalikta acip dinlemistim. :)

Bu videoyu izlediğimde üzülüyorum ya:(

Bu arada şarkının orjinal adı "Hoist the colours"

This post has received a 12.99% UpGoat from @shares. Send at least 0.1 SBD to @shares with a post link in the memo field.

Interested to earn daily? Delegate Steem Power to receive 95% payout rewards. Use this link https://on.king.net/shares to delegate SP to @Shares. Join us at https://steemchat.com/ discord chat.

Support my owner. Please vote @Yehey as Witness - simply click and vote.

This post has received a 0.45 % upvote from @drotto thanks to: @doctorbishop.

You got a 13.01% upvote from @luckyvotes courtesy of @doctorbishop!

You got a 34.59% upvote from @mitsuko courtesy of @doctorbishop! .

Join our team and delegate your SP to earn passive income.
Get part of 80% @mitsuko profit based on your delegated SP
Delegate 10 SP
Delegate 100 SP
Delegate 200 SP
Delegate 300 SP
Delegate 500 SP
Delegate 1000 SP

or custom delegation SP

You got a 50.00% upvote from @lrd courtesy of @doctorbishop!

  • Feronio - 37 Oy Listesine postunuz eklenmiştir. Yazıyı oylayarak veya resteem yaparak listenin daha fazla kişiye ulaşmasına yardımcı olmak istermisiniz?

  • Feronio Oy Listesi Linkinden detaylara ulaşabilirsiniz.

Bazen insanın hayattan kopması kendi haline kalması iyidir.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65811.45
ETH 2675.69
USDT 1.00
SBD 2.88