Merhaba Sizlere Biraz Kendimden Bahsedeyim ..

in #tr7 years ago

FB_IMG_1515011500277.jpg

Merhaba arkadaslar ben murat. Steemit e yaklasik olarak birbucuk ay once uye oldum. Platformu tanidiktan sonra kendimden bahsetmeye karar verdim.

FB_IMG_1515011467239.jpg

Ben 1984 trabzon dogumluyum. Iiseye kadar cesitli okullarda okudum ve kuleli askeri lisesinden mezun olup kara harp okuluna gittim. Yaklasik 4 yilin ardindan tegmen olarak mezun olup meslege KKTC de basladim.

FB_IMG_1515011485852.jpg

Ilk olarak farkli islerdeki girisimlerim ekonomik ozgurlugumu kazaninca KKTC de gerceklesti. Bilgisayar teknolojisine ve sinemaya kendini kaptirdim. Iyi bir elestirmenim diyebilirim. (Tabi farkli bir yaklasimim var sinemaya)
KKTC de yaklasik 2 yil gorevden sonra dogu gorevimi 2 yil bingolun bir ilcesinde icra ettim.

Orada ise bir arkadas vasitasiyla ekonomi ve yatirim isleriyle ugrastim. Bu sayede finans sektoruyle de tanismis oldum. Ozellikle grafik okuma konusunda ciddi yollar katettim. Tabi bingol de bazi yerlerde telefon bile cekmediginden kendimi kitap okumaya donemin populer yabanci dizilerini izlemeye verdim. Bu arada hukuk konusunda (ozellikle disiplin hukuku) kendimi gelistirmeye basladim.

FB_IMG_1515011430975.jpg

FB_IMG_1515011453810.jpg

Bingolde 2 yil kaldiktan sonra trakyada bir bolgeye tayinim cikti ve yaklasik 6 yildir da bu bolgedeyim. Yillar gectikce rutbede artti tabi. Suan yuzbasiyim.

FB_IMG_1515011463497.jpg

Gecen yilin mayis ayinda bir arkadas beni bitcoin ile tanistirdi ve hayatimi degistirmeme sebep oldu diyebilirim. Bitcoin ve arkasindaki blockchain teknolojisini arastirmaya karar verdim. Bu konuda turkce kaynak yok denecek kadar azdi (mehmet hamdi bol ve alp isik sayesinde isin felsefik boyutunu kavradim diyebilirim) arastirdikca yeni yeni kavramlar her kavramin icinde farkli farkli veriler...vs..vs..

FB_IMG_1515011459526.jpg

Sonuc olarak kriptopara sektorunun gelecegin parlayan yildizi oldugunu dusunerek bu konudaki yerli yabanci kaynaklari taramakta ve analiz etmekteyim. Analiz islerindende belirli bir donem analiz subayi olarak calistigim icin (hemen teknik ve temel analize akliniz gitmesin) biraz anlarim. Zaten onceki paylasimlarima bakarsaniz genelde cikarimlar yaparak paylasim olusturmaya calistigimi goreceksiniz.

FB_IMG_1515011470872.jpg

Profildeki ati sordugunuzu duyar gibiyim. Bir donem temel binicilik egitimi aldim ve ara arada ata binerek bilgilerimi tazeliyorum. Ata tutkunlugum burdan gelmektedir. Bazen (tabi eskidendi simdi cumhurbaskanligi torenlerinde var) bazi torenlerde ekranlarda gordugunuz atli toren kitasinda yer almisligim vardir..

FB_IMG_1515011490868.jpg

Sonuc olarak toparlarsam. Steemitin gelecegi olduguna inanan, blockchain, bitcoin ve bazi altcoinler ile ilgilenen ve ayni zamanda yatirim yapan, film izlemeyi atlari seven, mevcut haber ve olaylari analiz ederek anlamlandirmaya ve vatani milleti icin her ortamda calismaya cabalayan biriyim...

FB_IMG_1515011495273.jpg

Bu arada bu da benim oglum.....

IMG-20171209-WA0001.jpeg

DQmWHUZjHQFFJKUioxVAkfyHpKP4QYTyM2R5bqjQfHvsbUH.gif

Sort:  

u like mine. i like urs.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by yildirayhan from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews/crimsonclad, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP. Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

This wonderful post has received a @cuaderno 100% upvote from @mrswhale. Discord Channel: https://discord.gg/XG4y3mg Be sure to vote for witnesses at https://steemit.com/~witnesses

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59185.02
ETH 2522.04
USDT 1.00
SBD 2.47