You are viewing a single comment's thread from:

RE: İyi Yolculuklar

in #tr6 years ago

Yaşanan onca şeyden sonra, insanların kararlarını sorgulamadan, önyargılı olmadan, eleştirilere açık bir yapı kazandım burada. Ekran arkasına sığınıp ağzı büyük laflar eden kişiler yüzünden, güzel insanlar bu platformdan soğudu. Hayırlısı olsun, desteklerin, bot denemelerin, #tr'ye verdiğin emeklerin için teşekkür ederim. Biliyorum ayrılmıyorsun ama bu ayrılıktan daha kötü olacak.

Yılmaz Erdoğan demiş:

Ben senin, beni sevebilme ihtimalini sevdim.

Ben de diyorum ki:

Ben senin, bir gün whale olabilme ihtimalini sevdim.

Yollar ayrılır, yollar kesişir, kiminle nasıl yürüdüğün önemlidir hayatta. Ben hala bu platformdan keyif alan biriyim, umarım sende bundan sonra keyif alarak devam edersin.

Sort:  

Whale olmak bir yatırıma bakıyor hocam, gerisi yalan. Benim öyle bir derdim olmadığını da biliyorsunuz zaten. Teşekkür ederim düşünceleriniz için 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63706.21
ETH 3073.80
USDT 1.00
SBD 3.76