Sort:  

Ying-yang, taoizmin sembolü niteliğinde zaten. Düalist bakış açısına sahip hemen herkesin uzaktan yakından taoizm ile alakadar olduğunu düşünüyorum (tabi materyalist değil de idealist çizgideyse). Zıtlıklar dengeyi, denge fiziği kurar :)

Aynen hocam Tao Te Ching'i okuyunca zaten bu kavramlara aşina olursunuz :)

Açıkçası daha okuma fırsatım olmadı üstad ama biraz üzerine araştırma yapmışlığım var. Gerçi fırsattan ziyade biraz istemedim. Bu okumalar beni biraz yıpratıyor da.. :)

Çok uzun bir kitap değil göz ucuyla bile okumanız birşeyler öğretebilir, içinde yaşam tavsiyeleri inanılmaz bence :)

Evet ya o öğretileri ufak bir derleme şeklinde okumuştum. Aşırı humanist yaklaşımları var, insanın ümit besleyesi geliyo :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66038.71
ETH 3178.89
USDT 1.00
SBD 4.05