Kış Sezonu

in #tr7 years ago

Herkese iyi akşamlar 🙋

Havaların soğumasıyla beraber yavaş yavaş eve kapandık. Hani hep olur ya, evde battaniye altında tv seyretme keyfi.. Bizimki de o hesap, bi farkla tabi; battaniye koltuk tepelerinde. 😊
Bi de havalar da erken kararınca günü nasıl geçirsek bilemedik. 😊

image

Bu akşam Hobbit serisine başlıyoruz. @by-yesilbag izlemiş ama ben hiç izlemedim. Bana hitap etmiyo diyodum, bakalım nasılmış.

image

Film seyredeken patlamış mısırı herkes sever. Biz daha çok kendi yaptığımız kurabiyelerle beraber çay faslını severiz. 😌

Film tavsiyeleriniz olursa, bekleriz. 😊

Kalın sağlıcakla 👋

Arkadaşlar hala Türk topluluğu olarak birbirimize yardım ve destek sağladığımız discort kanalımıza katılmadıysanız şimdi tam zamanı. Birlikte öğrenmek ve büyümek için hepinizi bekliyoruz. https://discord.gg/6QGRtKG

Sort:  

Afiyet olsun, o kurabiyelerden damla çikolatalı olanı ben de çok severim. Ne tür film seversiniz bilmiyorum ama eğer izlemediyseniz İnterstaller (Yıldızlararası) filmini şiddetle tavsiye ederim.

Yazdık bi köşeye, serileri bitirince inşaAllah izleriz. Teşekkürler

Keyifli seyirler.

Teşekkürler

Hobbit film serisi güzeldir ama nedense benim hiç ilgimi çekmemiştir star wars gibi. Ama aşırı bir şekilde bilim kurgu film seven biriyim. Sende bilim kurgu filmi seviyorsan, sonunda da ağlamak istiyorsan The Mist filmini mutlaka izle. Ben 4 kez izledim. Ha bu arada canım ne biçim kurabiye çekti anlatamam 😅😅

Benimde çekmiyodu da @by-yesilbag beğendiyse güzeldir dedim ve izledik, güzelmiş tavsiye ederim :)
Öneri için teşekkürler, yazdık bi köşeye. Kurabiye için de hakkınızı helal edin.

helal olsun .

:) bizimde çekti :) yedik :) geçti :)
darısı başına :)

Afiyet olsun 🤗 kurabiyeler güzel görünüyor ama çayı da degismem birseye 😁iyi akşamlar

😊 teşekkür ederim, bu soğuk günlerde içimizi ısıtan tek şey diyebiliriz 😄

afiyet olsun en sevdiğim ikililer arasındadır çay kurabiye :) iyi seyirler

Bizim de öyle :) çok teşekkürler

İyi seyirler, eğer "Orta Dünya " merakınız varsa "Yüzüklerin Efendisinden" kalma, ilginizi çekebilir.

Teşekkür ederiz

:) beğendi beğendi :) tek sıkıntı 3 saate yakın olmasıydı :) dedi :) ki bu sanırım serinin içerisinde en kısa olanıydı :))

Afiyet olsun @byn-yesilbag ailesi 😃😃

Teşekkür ederiz steemit dostumuz :)

afiyet şeker olsun

Teşekkür ederizz

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by By_YesilbaG from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews/crimsonclad, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

Kurabiyeler yine çok lezzetli olmuş hangisinden başlayıp hangisiyle bitiricem bir türlü karar veremiyorum :) Ellerine sağlık karıcım :)

Afiyet şifa olsun aşkım :))

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59005.68
ETH 2516.43
USDT 1.00
SBD 2.48