Sort:  

insallah herkes mutlu olur .

AMİN en çok ta sen :D

bizden gectı galık yaslandık ugrasemeyoz :)))))) kızyolar bana :))))))))))))))sen olmayınca:))))))))))) ugrascak bırı kalmeyo sona:))))))

:D sana kızanın kızan sız lar dı :D

o ne abı ya anlamadım bısı :)))))))))

Hacı abi diyorum ki bi 10 cent olana kadar delegasyon kiralayayım tr faydasına kullanırım

hangi işlere
çok karıştı mevzular gözünü seveyim konu başlığını da yaz

kantin kuntin ıslene hahahahah :))))

o nasıl olacak detaylı anlat dinliyorum

80-90 usd neyse atayım bi 90 gün delegasyon alayım oylarım öyle tr yi güzel yazıları

Gönüllü olaraktan 😊

heee aslında bu düşünülebilir.
sadece sen değil hepimiz 2500 er sp kiralasak :D
nolucak yani :D ama işte bende nakit yok :D
yoksa bende gönüllü olaraktan :D

Hesabına baktım da 0.75 ltc 10 cent yapıyor. 75 dolara tekabül ediyor. Bakalım şu hafta halledeyim olmazsa

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65699.80
ETH 2652.98
USDT 1.00
SBD 2.86