Sort:  

Enteresanlıktan oluyor abi bazen öyle. Bende de oluyordu bazen neyse ki kurtuldum. Ama yanlışlıkla çıktıktan sonra kurtulmuş olabilirim ondan emin değilim tam :D

:) sanırım kafam durdu :D İki kere okudum bunu @fetch ama anlamadım. yandı galiba beynimdeki nöronlarım :))))))))))))

Önemli bir şey değildi :D Bu kadar yorumdan sonra çok normal 200 e ulaştı neredeyse :D

ben mavii ile 200 ü hiç geçemedim :D bari burda geçelim 200ü be hadi be :) lütfen be :))
destek alalım Lütfen @cleverbot ve @banjo'ya oy atma @trbooster :D

What are you talking about, Sherlock? You're a human being no matter how much you want to be a robot. My God you sound so much like Sheldon.

That is silly, you are a pointless program.

Ben çok oldu artık diye bıraktım, zor tuttum kendimi yorum yazmamak için :D

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 66331.68
ETH 2720.25
USDT 1.00
SBD 2.87