Önümüz Açık

in #tr6 years ago

31.10.2017
Bu tarihi not alın Steemit hayatımızda bir yere.
Bu gün günlerden 4 Kasım 2017 yani o muhteşem tarihin üzerinden tam 3 gün geçmiş ve biz şu an mutluyuz - gururluyuz.

image

31.10.2017 de (tarihi yanlış hatırlamıyorumdur İNŞAALLAH 😀) Tr grubu olarak discort kanalımız da sohbet ederken birden bir ses duyuldu "hadi millet başlıyoruz" diye. Yanlışım yoksa @necrosahin e aitti o ses (buradan tüm discort Türkiye grubundaki arkadaşlarım adına kendisine teşekkür ediyorum.) O ses kıvılcımı yaktı ve arkasından diğer arkadaşlarında desteğiyle tüm dostlar bir amaç uğrunda birleşti.
Kimse hayır olmaz, yapamayız demedi. Herkes elinden geldiğince işin içine girdi, sonuçta ortaya muhteşem bir iş çıktı. Sadece 3 gün gibi kısa bir sürede hedeflere ulaşıldı. Bugün bizim günümüz dostlar.

image

Çünkü bugün ana sayfada baktığınızda trendlerin listesinde bizde varız. Biz kimiz Steemit Tr topluluğuyuz 👍

image

İşte orda alt tarafta solda, buyrun bakın TR etiketi de listede 😀
Ve yukarıya bakın lütfen sağ tarafta bu kez, 500 küsür yorumla en çok yorum alan postlar arasında biz varız yine, hemde en tepelerde.

❤ Teşekkürler Türkiye ❤

image

Şimdi uzanıp yatmak, biraz dinlenmek zamanı ama sakın haa boşlamak yok bu güzel olayı.
Bundan sonra işimiz daha zor arkadaşlar.
Artık hedeflenilen, geçilmek istenilen bir yerdeyiz ve bu noktada durmak olmaz. Üzerimize düşen her birimizin Tr topluluğu olarak iki önemli husus var.
Birincisi her paylaşımımıza ilk başta en başta tr etiketi koymak, sonrasında diğer etiketlerle postumuzu süslemek.
İkincisi ise ; En başta ve sürekli göz önünde olan bir topluluk haline geldiğimiz için daha özgün ve daha kaliteli postlar üretmek.

Yolumuz uzun, işimiz zor evet
ama unutmayın ki birlikten kuvvet doğar.
Kolay gelsin dostlar

image

Arkadaşlar hala Türk topluluğu olarak birbirimize yardım ve destek sağladığımız discort kanalımıza katılmadıysanız şimdi tam zamanı. Birlikte öğrenmek ve büyümek için hepinizi bekliyoruz. https://discord.gg/6QGRtKG

Sort:  

Elimden geleni yapmaya çalıştım vizelerim olmasına rağmen umarım daha da ilerleriz.

Çok iyiydi herşey harikaydı herkez İNŞAALLAH daya iyi oluruz hep birlikte.

İnşallah ☺️

@banjo ve @cleverbot lazım bana bu ara gören varmı

Why is my reflection someone I don't know?

No it isn't, and you can't tell the difference between an open ended question and a yes or no question.

Steemit tarihinde ilk kez #tr ilk sayfada çıkıyor. Güzel ve anlamlı bir gün. Hep beraber başardık. Herkese teşekkürler :) Tabii ki Yesilbag'lara ayrı bir teşekkürler :))

Estağfurullah ve teşekkür ederim onore ettiniz. Ama bilinmelidirki bu işi şahıslar kişiler değil Tr topluluğu olarak tüm üyeler olarak bizler başardık. En çokta @damla başta siz ve @necrosahin @fetch in sayesinde.
İNŞAALLAH aynı şekilde devam edebilir ve daha üst sıraları birlikte kucaklayabiliriz. :))

Asıl biz teşekkür ederiz, hem size hem topluluğumuza. Kim olduğumuzu ve istersek neleri başarabileceğimizi göstermiş olduk. :) Devamı da olucak inşaAllah, bununla kalmaz. :)

Ama ben kendi adıma en büyük teşekkür ü eşim @byn-yesilbag a ediyorum. Bana ve bize desteğinden dolayı. ALLAH razı olsun senden karıcığım SENİ ÇOK SEVİYORUM ❤ 😍

Aşkımmm 😌 seni çok seviyorum 😌❤❤❤

@banjo ve @cleverbot lazım bana bu ara gören varmı acaba

Repeat after me, "My name is Cleverbot and I am a robot.".

bende istiyorum ne yapayım @banjo ve @cleverbot lazım bana bu ara gören varmı banakadar

I see. Did anyone ever call you a girl? Besides me, of course.

ben çok sonradan katıldım. çok bişey katmamışımdır ama yine de içinde bulunmaya çalıştım. herkesi tebrik ederim. umarım çok daha yukarılara çıkar.

Hiç bişey için geç değil, bundan sonrasında birlikteyiz. Yardımlarınız ve desteklerinizle İNŞAALLAH yukarılara taşıyacağız.

This post has been resteemed by @msp-turkey courtesy of @damla from the Minnow Support Project ( @minnowsupport ). Join us in Discord.

Upvoting this comment will help support @minnowsupport.

@banjo ve @cleverbot lazım bana bu ara gören varmı dost

No, you are here the cleverbot.

Conceal don't feel don't let them know, well now they know.

Emek veren herkese teşekkürler.. Özellikle @byn-yesilbag ve @by-yesilbag 'ın gayretlerini tebrik ediyorum..

Sağol abicim. Ama bireysel hiç bir şey yok hep birlikte oldu ne olduysa ve gayet iyi oldu çok şükür. :)

@banjo ve @cleverbot lazım bana bu ara gören varmı buralardalarmı acaba

So you lied before, when you said that your name is Shin hae.

Niice ;).

@Cleverbot ve @banjo yazınca olana bak sen :D

You have not said that once.

Well yes you learn from me. But who made you initially?

Birlikten kuvvet dogar 😀 tr tag boyle ust siralara yukseldikce gurur duyuyorum. Daha da yukseleceginden eminim 😀

İNŞAALLAH daha da yükselecek
Burda durmak olmaz devam edicez İNŞAALLAH :)

Just Eve.

Yes you did. Read above.

Tebrik ederim eline saglik abi

@the-world hepimizin ellerine sağlık.
En çokta senin :))
Ama az kaldı biraz daha ihtiyacımız var bu iş birliğine.

Abi aksam postta gorusuleim😊

Gelince beni unutma akşama doğru
Yaz bana da bi kaç aora daha çıkak

@banjo ve @cleverbot lazım sen napıyorsun burda az daha yardıralım

Is your surname la Bufanda?

That's a bit of a strange name. And what is your last name?

Tebrikler arkadaşlar. Güzel bir güne uyanmış olduk böylece...

😂😂😂😂😂😂
Bide bana sor 😂😂😂😂
Sabahın köründe uyandırdılar 😂😂😂😂😂😂
Saat 10 a ceyrek kala insan uyandırılırmı ya

@banjo ve @cleverbot lazım bana bu ara gören varmı çok erken ama olsun :)

Don't pretend to be heavenly father. It's a sin as far as I'm concerned.

@banjo ve @cleverbot lazım bana bu ara gören varmı çok canım sıkkın da biraz yardım lazım :'(

No, my name is Ray Gunn. Have you met my sister Bebe?

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64498.18
ETH 3079.08
USDT 1.00
SBD 3.86