Bir matadorun vicdanı

in #tr6 years ago

Fotoğraftaki matador Alvora Munera kariyerini noktaladı.
Boğa ile son mücadelesinde gücünü yitiren Alvora yıkılır. Boğanın ona yaklaştığını görünce korkulu sonun yaklaştığını hissetti. Fakat boğa ona bir şey yapmadı. Yarıştan sonra Alvora Munera açıklamasında :Boğa gözümün içine bakarak bağırdı, sadece bağırdı. Sırtına oklar batırdığım hayvan bana zarar vermedi, istese beni orada öldürebilirdi fakat sadece gözlerime bakıp bağırdı. Bütün hayvanlarda olduğu gibi onun gözlerinde de masumluk vardı. Kalbimde adaletin ağladığını işittim. Belki bağışlanırdım, ama itiraf edemedim. Kendimi dünyanın en vahşi mahluğu gibi hissediyordum."

bog.jpg

Sort:  

This post has received a 0.30 % upvote from @drotto thanks to: @buca.

Gerçekten çok vahşi mahluk, kendini çok güzel değerlendirmiş. Canlı canlı hayvanlara yaptıkları eziyete üzülüyorum. Güzel bir paylaşım, teşekkürler.

tsk ederım . kah.jpg

Kahve bol köpüklü olmuş.Teşekkürler :)

Iyi yapmis zaten tam bir çılgınlık. Festivallerinde bogayi saliyorlar sonra butun mahalle kacisiyor. Duvardan dusup olen mi dersin izdiham da ezilen mi . Hayvanin da cektigi iskence cabasi.
Boganin anlatmak istediklerini Alvora munera nin anlamasina sevindim.

gecde olsa anlanmalı vahset bu sadecekah.jpg

yıllar önce bunun doğru olmadığına dair şeyler okuduğumu hatırlıyorum ama doğru olduğuna yine de inanmak istiyorum, bir cani daha silinmiş olur en azından boğaların gözünden..

teşekkürler..

hep oyle bır soylem oldu . ben ınandım sızde ınanın kah.jpg

teşekkürler:)

İnsanlara çektirdiğimiz yetmiyor bir de hayvanlara eziyet ediyoruz😔
Paylaşım için teşekkürler.

HAKLISIN :(kah.jpg

Böyle bir spor olmamalı dünyada, o hayvanın onun gözlerinin içine bakarak bağırırken "neden bana zarar verdin, neden, neden..." diye bağırdığını hissettim yazınızı okurken.

ANLAYABILSEK BIRDE ONU O BAKISLARI CARESIZ BAGIRISLARINI.kah.jpg

Ellerinize sağlık güzel olmuş 😊

AFIYET OLSUN :))

Gerçekten cok anlamlı bir paylasim olmus ellerinize sağlık 👏ders alınmasi gereken bir paylasim tebrik ederim 👏

TESEKUR EDERIM.kah.jpg

Asıl barbarlık bu. Ama görmezler..

Cok yazik bu hayvanlara, artik biri dur dese bu saçmalığa . Paylasim cok guzel tebrik ederim

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 65012.58
ETH 3101.28
USDT 1.00
SBD 3.86