Sort:  

Ben de çalışırken her gün geç kalıyordum kardeşim bu konuda şöyle bir çözüm buldum saatimi 10 dk ileri aldım bu sayede tam saatinde işte oluyordum bunu dene bence ;)

Ben de uyguladım bunu bir süre ama benim geç kaldım dediğim zaten yarım saatten daha fazlası. Ama uzun zamandır yapmıyorum denerim :)

Oğlum bu nasıl bir tesadüf lan :D Bugün işe tam iki saat geç geldim. Uzun zamandır görüşmüyoruz finaller bitince bir gün sendeyim ona göre.

Ne bitmez okulunuz var yav. Bitsin de gelin.

Very good shooting buddy ,,

ilk iş yerimde müdür geç kalmalarım yüzünden beni yanına çağırtmıştı " Hayırdır genç bir sıkıntın mı var?" demişti. Anlayacağın geç kalmak benim de bir dönem başımı ağrıtmıştı. Sen ister saatlerce mesai yap görmezler, beş dakika geç kal suratlar asılır.

Aynen. Mesela hep kapanışçıyım ve dükkan kapanana kadar kaç saat çalıştığım her gün değişiyor ama geç gelince asılan suratlar olabiliyor. Asılmaya hazır suratlarniçin elimde kozlar tutuyorum. Hep kapanış yapıp hiç söylenmemek bir koz mesela.

İyi koz, bende de var bayağı ama; sanırım onların elindeki koz bizimkilerden daha büyük. Oyunu hep onlar kazanıyor.

İşini iyi yapmak, sensiz batacaklarını düşündürmek en büyük koz ;)

You just received a Tier 0 upvote! Looking for bigger rewards? Click here and learn how to get them or visit us on Discord
If you would like to opt out of receiving comments reply with STOP

YOU JUST GOT UPVOTED

Congratulations,
you just received a 36.08% upvote from @steemhq - Community Bot!

Wanna join and receive free upvotes yourself?
Vote for steemhq.witness on Steemit or directly on SteemConnect and join the Community Witness.

This service was brought to you by SteemHQ.com

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70733.96
ETH 3563.16
USDT 1.00
SBD 4.76