EN SEVDİĞİM HOBİLERİM (COİNTURK 14. PROJE)

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar bugün sizlerle yine kuşadası projelerinden biri olan ve minnowları geliştirmek adına düzenlenen bir proje ile birlikteyiz. Bugün ki konumuz bizim hobilerimiz.

İlk önce benim için hobi ne demek onu belirtmek istiyorum. Benim için hobi bana mutluluk veren herşey. Şuanda en sevdiğim hobim steemitte olmak. Burada kendimi daha sosyal ve bilgi dolu hissediyorum. Hergün yeni şeyler öğreniyorum. Hatta bazen öğretiyorum bile. Bunun yanısıra iyi insanlar tanımak birbirine yardımcı olmak da mutluluk verici.

Yine beni mutlu eden diğer hobilerimden biri de bisiklete binmek. Bisiklete binmek benim için özgürlük gibi birşey. Bakın bu resimde nasıl da mutluyum. Canım arkadaşımla güzel bir günde keyifle bisikletimizi sürüp, sporumuzu yaptıktan sonra bir yerde oturup çay ya da kahve içmek, keyifli neşeli sohbet etmek en sevdiğim hobilerimden birisi.

Başka bir hobim ise yine canım arkadaşımla deniz boyunda keyifli bir yürüyüş yapmak. Bunlar benim için hobiden öte terapi. Kendimi bu şekilde mutlu etmeyi seviyorum.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

Bu yazıdan gelecek olan geliri power up yapacağım. Bu şekilde daha güçlü bir minnow olarak arkadaşlarıma destek olacağım.😃

Sort:  

Cok enerjik bir post 😀harikasin

Teşekkür ederim arkadaşım. Hayatımızı güzelleştirmek kendi elimizde.

Harikasın .😃

Teşekkür ederim güzel arkadaşım

hayattan zevk almak işte bu, tebrikler:)

Teşekkür ederim ☺️ güzel arkadaşım 😃

mutlu olmak ıcın neden cok ve bakıs acısı ( terapı bolumu ) super ...

Teşekkür ederim ☺️ .

Çok güzel,😘

😍😍😍

Eline saglik güzel paylaşım olmuş:)

Teşekkür ederim ☺️

Güzel fotoğraflar ;)... Tebrikler...

Teşekkür ederim ☺️

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 64579.45
ETH 3101.05
USDT 1.00
SBD 3.83