'Türk Yazarları Geliştirmek Adına Proje Düzenliyoruz' Sonuçlarıㅣ ''Let's Make More Turkish Users on Steemit.'' Result of Project.

in #tr7 years ago

Merhaba Arkadaşlar .

Ben Türk Curator @baharoba

1 hafta önce yayınlamış olduğum yazıda steemitte Türklerin gelişmesine yardım edecek kişilere belli ödüller vereceğimden bahsetmiştim.

_ Yazının orjinali için tıklayınız_

1Haftalık süre sonunda Türklerin steemite katılımı fazlalaştı , türkçe yazılan yazılar arttı ve her geçen gün daha da artmaya devam ediyor.

Gelelim ödüllerim kimlere gittiğine :

1. @turk

2. @flypanda

3. @polat

projesonuc.png

Sizleri yardımlarınız ve uğraşlarınız için çok teşekkür ederim
ve tabikide şu an yazı yazan bütün Türk arkadaşlarımada.

Güzel yazılarınız için ben ve destekci grubumla oy vermeğe devam edeceğiz. Teşekkürler.


English Vers.

Hello Everyone
I am Turkish Curator @baharoba

In the article I published a week ago I mentioned that I would give awards to those who will help the increase the number of Turkish members on steemit

_ For orjinal article click here_

At the end of the week, the participation of the Turkish became more many, the Turkish writings increased, and they continued to increase day by day.

Received the prizes are :

1. @turk

2. @flypanda

3. @polat

Thank you very much for your help and your efforts
And all of the Turkish who are currently writing on the steemit.

We will continue to vote and support for your good writings. Thank you.

Sort:  

It's good to see users from Turkey here
And to see the whole world

yes :) I hope will more many users

Herkese tekrar merhaba, Turk kullanici grubunun gelismesi icin bende elimden geleni yapacagim. Umarim hizli bir sekilde gelisme kaydederiz.

Merhaba Aramıza hoşgeldiniz :) Sizin sayeniz de daha da büyüyeceğiz . !

@baharoba etkinlik ve ödül için teşekkürler henüz 1 haftamiz bile dolmadı ama tr komünitesinin aktif olduğunu görmek sevindirici zamanla top tag listesinede girecegiz insallah

Ben teşekkür ederim. :) kısa zamanda bu kadar aktif olunması sevindirici umarım daha fazla aktif bir şekilde güçlü bir topluluk oluruz

Ödül için çok teşekkür ederim :)
Türkçe topluluğun daha da büyümesi için çalışmalarımız sürüyor :)

Çalışmalarınız için bir kez daha ben teşekkür ederim :)

My friend loves to see the work you do for the community of Turkey. I hope it continues to grow. And you know, when you want to drink "mate", you come to Argentina, haha

Thank you so much :) I am glad to hear it. Sure :) i still wonder :D

tr bolumunde onde gelen yazarlaradan birisiniz gordugum kadariyla. Steemit`e katildigim icin gercekten cok mutluyum. Umarim birbirimizi destekleyerek guzel bir grup olustururuz.

Merhaba aynı zamanda Türkiye curatorüyüm :) Aramıza hoşgeldiniz daha da büyümemiz dileğiyle

Çok teşekkürler. Sayenizde Steemit'te Türk topluluğu gelişiyor. Asıl bizim size ödül vermemiz gerekir :)

Teşekkürler @baharoba
Teşekkürler @donuma
ve tüm dostlar...
"tr" etiketi ile yazı yazanlara oy verin yeni arkadaşlar. Şimdilik oylar değersiz olabilir. Fakat bir süre sonra minimum SP gücüne ulaşıldığında çok önemli olacak ve hem karşı tarafa author reward hem oy verene curator reward kazandıracak. Bu yüzden oylar çok önemli...

Tum turkler burada ne kadar cok kaliteli paylaşımlar yaparsak hem topluluk büyür hemde sp gücümüz o kadar artar. Sahsen ben Tr etiketindeki tüm yazıları beğenmeye çalışıyorum

@twn Aynen öyle gayretiniz için teşekkürler:)

Türkçe yazılan yazıları her gün kontrol ediyorum :)

@polat Böyle düşündüğünüz için teşekkür ediyorum :)
SP belli bir seviyede yüksek olan bir grubum var .Ben elimden geldiğince güzel yazıları oylayıp grubumlar paylaşıyorum .
TR yazıları belli bir seviyeye kadar çok şükür ki para kazanabiliyor.
Fakat kurallar gereyi her yazıya veremiyorum.
Güzel yazılarınızı bekliyorum.

@flypanda sayesinde bende bu toplulukta yazı yazmaya başladım. Hep birlikte burayı daha iyi seviyeye getireceğimizi düşünüyorum.

Aramıza hoşgeldiniz. :) Daha da büyüyeceğimize eminim :)

Herkesi tebrik ederim @flypanda sayesinde bende buradayım.

Sizide aramızda görmek çok güzel :)

Sen çok iyi bir iş yapıyoruz! Steemit çok büyük olacaktır.

Teşekkür ederim :) I hope we will grow more :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59234.78
ETH 2525.56
USDT 1.00
SBD 2.47