Dünya'nın Adeleti - Donald J. TRUMP - Andrew Craig Brunson'u İstiyor

in #tr6 years ago

Herkese merhaba arkadaşlar,

Sabah oldu ve Allah'a şükür sağ salim işimizin başına geçebildik. Standarttır ki, her bilgisayar başında çalışan arkadaşım, sabah ilk iş olarak internette haberlere bakmaya başlar. Bende herkes gibi açtım haber sitemi sakin sakin okuyordum. Aslında normalde ülkeler arasındaki politik ve diplomasi ilişkilerini çok takip etmiyorum. Fakat bu sabah şirkette bilgisayarımın başına geçtiğimde ilgimi çeken bir haber gördüm.

Biliyorsunuz ki, bazı suçlular başka ülkelere kaçabiliyorlar. O ülkelerde daha güvenli olduklarını düşünüyorlar falan. Mesela bunun en yakın örneği herkesin artık bildiği "ÇİFTLİKBANK" kurucusu olan "MEHMET AYDIN". Kendisi URUGUAY'a kaçtı, ARJANTİN'e kaçtı. En sonda DUBAİ'de olduğunu söylediler falan. Ülkemizde ardında birçok mağdur bırakan bu şahıs, insanlar burada zorluklar çekerken kendisi oralarda rahat rahat dolaşıyordu. Ülkemiz tarafından kırmızı bülten çıkartıldığı ve bulunduğu ülkeden teslimi istendi falan ama ne fayda. Verilmedi geri.

Şimdi okuduğum haberde buna mantık olarak benzer bir haber. Ülkemizde bir yabancı suçlu olarak tutuluyormuş. Yeni öğrendim bende. Bu suçlu ; 35 yıl hapis cezası istenen ABD vatandaşı papaz Andrew Craig Brunson imiş.


image.png
KAYNAK

Bu tutuklu için, ABD Başkanı Donald Trump sabaha karşı bir tweet atmış.

image.png

Trump'ın bu sabaha karşı attığı tweet'te şu ifadeler yer alıyor...

"Amerika'da iyi bir beyefendi ve Hrıstiyan lider olan Rahip Brunson yok yere Türkiye'de yargılanıyor ve zulme uğruyor. Ona casus diyorlar ben ondan daha fazla casusumdur. Umuyorum ki evine ve ait olduğu güzel ailesine dönmesine izin verilecek."

Bu haber üzerine insan düşünüyor. Bu Dünya Ne Kadar Adaletli ? Biz senden yıllardır isteyelim sen bize verme. Sonra da sen kalk deki eminim geri vereceklerdir. Üstü kapalı tehdit değil midir bu ?

Sort:  

Merhaba @bahadirk,

Yazınız @trdaily tarafından otomatik olarak seçildi. Ve @trdaily curation trail'i takip eden
@emrebeyler hesabından da oy aldınız.

@trdaily curation trail'e bu adresten katılabilirsiniz.

Yine görüşmek üzere! :)

You've earned a follower and an upvote from me brother!

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64418.55
ETH 3157.64
USDT 1.00
SBD 4.06