Protein Deposu "Stroganoff" Tarifi

in #tr6 years ago

Merhabalar

Bu aksam ne diyeyim diye düşünenlere harika tarif olan Stroganoff tarifi vereceğim.. Spor yapan eşler için harika bir akşam yemeği menüsü..

Adini ilk defa duyanlar korkmasinlar evinde herkesin yapabileceği bir yemek tarifi.

image

Öncelikle neler gerekiyor onlari yazayim;

  • Julyan kesilmiş et
  • Kültür mantari
  • 1adet soğan
  • İsteğe gore kirmizi ve yeşil biber
  • Krema
  • Tuz , pulbiber

Kisa ve öz bir sekilde anlatacağım;

Arkadaşlar ilkönce yarim saat etleri haşlayalim. Bundan sonraki kismi ben actifry ile pişirdim ondan dolayi siz tencere ile ocakta devam edebilirsiniz. Etleri 2dakika kavuralim sonra mantar soğan ve biberleri atalim hepsini orta ateste 25 dk kadar kavuralim. Son 10 dk kala tuz pulbiberi atalım peşine 5dakika kalada kremayi dökelim. Artik ocaktan alabilirsiniz .

Afiyet olsun..

image

image

image

image

image

image

image

Camera : mi5s

Teşekkürler..

Sort:  

Daha yeni yemek yedim ama olsaydi simdi bi porsiyon yerdim valla 😂 Eline saglik

İlk firsatta denemenizi oneririm hocam

Denedim hocam hatta dilimlenmeden steak ile servis edileni var onuda denedim ama simdi fotograflarin okadar guzelki gel beni ye diyor dayanamiyor insan 😂

Vala hocam kusura bakmayin ya gece gece

Hahaha yok ya aclik degil ac gozluluk bendeki yemegi yiyeli cok olmadi hala olsada yesek diyorum 😂.
Sen bide @byn-yesilbag in paylasimlarina ve paylasim saatlerine bak

Tamam hocam ozman 😂
Evet takip ediyorum farkindayim

Birkaç kere dışarda yeme fırsatım olmuştu, afiyet olsun.

Teşekkürler hocam saol

valla on olmuş

Saollasin hocam denemelisiniz

Elinize saglik cok guzel gorunuyor. Et candir Cok severim :)

Kim sevmezki 😃😃

Resimlerin kalitesi bir fırsat anında kesin dene diyor bana.
Güzel ve renkli bir içerik olmuş. Tebrikle

Aynen hocam denemelisiniz

:) baya güzel görünüyor. Ellerine sağlık :)

Teşekkürler hocam

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64359.90
ETH 3105.50
USDT 1.00
SBD 3.87