Steemit'in Sultanları - Tarih Serilerine Başlıyorum!steemCreated with Sketch.

in #tr6 years ago

Ey cihan-ı steem! Ben ki sultan-ı iklim-i...


Çok mu gaza geldim? Bence haksız sayılmam! Kendim için çok heyecan verici bir gelişmeyi sizlerle paylaşmak istiyorum.

Yıllardır hobi olarak tarihle ilgilenirim, elimden geldiğince okumaya ve internet araştırmaları yapmaya çalışırım. Bu meraka paralel olarak tarih oyunları oynarım ve tarihle ilgili herşeyle ilgilenmeye çalışırım.

Aynı zamanda da yıllardır tarihle ilgili bir şeyler üretmek isterim. Kendi kendime, günlük gibi yazdığım yazılar dışında kendime göre bir platform bulamadığımdan bunu yapmadım. Blog her zaman bir ihtimal oldu; ancak hem teknik bilgi yetersizliğimi hem de aradığım topluluk etkileşimi bulamayacağımı hep erteledim. Taaa ki steemit hayatıma girene kadar!

Steemit, tarihle ilgili yazılarımı yazabilmem için harika bir platform. Topluluk zaten kendiliğinden burada, okuyucu bulmaya gerek yok. Sadece kaliteli içerik üretip okuyucunun ilgisini çekmek yeter. Ben de bunu yapmaya çalışacağım.

#Tr etiketi altında tarihle ilgili şeyler çok fazla yok, ayrıca yabancı #history etiketinde de bizim tarihimize ilişkin şeyler pek paylaşılmıyor. Bunu düşünerek hem türkçe hem ingilizce olarka içerik üretmek niyetindeyim. Desteklerinizle kendimizi ecnebi milletlere daha iyi anlatabiliriz diye düşünüyorum :)

Şahsen Osmanlı'dan başlamak istiyorum; zira en çok okuduğum ve içeirk üretebileceğim alan o. Ancak görüşlerinizi de bekliyorum, haydi topluluk bir el uzatalım. Bakın özellikle kalın ve italik yaptım, bu da gözünüze girsin de beni cevapsız bırakmayın diye :D

Sort:  

Seviyeyi bir üstkademeye taşımışsın GIF li resimlerle. Yazı ufkumuzu açıyor maşallah ..

Estağfirullah hocam :)

tarih tağı iyi türk tarihini daha derinden, hardasa geriye burakdığımız konuları öyrenmemize yardım olur, iyi iş, ben de tarihe pek meraklıyım. uğurlar, @aykutpurde

Sagolasın gardaşım :)

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 61830.08
ETH 2986.99
USDT 1.00
SBD 3.73