You are viewing a single comment's thread from:

RE: AMAÇSIZ KALEM DEDİK YA...

in #tr5 years ago

👏👏👏
Yine aynı kişiler sorulduğu vakit ben ne yapıyorsam çocuklarım için yapiyorum cümlesini kurmaktan da asla geri kalmıyor.

Keşke anne babalar daha bilinçli olsalar...

Toplum olarak sanırım çocuklarla beraber büyüklerini de eğitmek, yetiştirmek gerekecek ama bu toplumda infiale neden olur çünkü büyükler başarısız olabilirler çocuklar karşısında 🤔

Sort:  

Doğru :) Şimdi büyükler başka şeylerle o kadar meşguller ki, çocukları tv karşısına bırakıp uslu uslu oturmasına bayılıyorlar. O çocuk, çizgi film olmadan yemek yemiyor, ama bu hiç sorun değil yeter ki sessiz sakin dursun, iş çıkarmasın. Gözlerini ekranlardan ayırmıyor ama olsun çünkü çok zeki o çocuk. Ne kadar yanlış şeyler ama kimin umrunda. Nerden nereye geldi konu da :)

Aynen öyle oldu, olsun samimi bir muhabbet oldu teşekkür ederim, çok keyif aldım...

Ben teşekkür ederim, güzeldi gerçekten.

Tekrar beklerim efendim belki bir dahaki sefere çayımızda olur :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 64579.45
ETH 3101.05
USDT 1.00
SBD 3.83