BANA GÜZEL BİR GÜN BIRAK GÖKYÜZÜ....

in #tr5 years ago

Screenshot_2019-01-25-10-37-06-1.png

Yağmurlu havaları severim, hafif kararmış gökyüzünü. Soğuktan şikayetçi olmadım hiç bir zaman, sadece üşüdüm biraz hepsi bu. Üşümeyi de sevdim aslında, hissetmeyi kimsesizleri, evsizleri, insan olduğumu hatırlamayı. Ne gariptir ki çoğumuz yağmurdan kaçarız, kaçamayanları düşünmeden, soğuktan şikayet ederiz sadece hayal ile ısınanları düşünmeden. Kar yağışını severim, her yer bembeyaz olunca belki de yeryüzünün en temiz olduğunu düşündüğüm an olduğu içindir. Maalesef bulunduğum şehirde kar yağışı olmuyor, 10 yılda bir belki :) o da fazla kalmıyor zaten, güzel olan herşey gibi. Evet güzel olan herşey çabuk çekiliyor hayatımızdan ya da o güzellik hep yerinde duruyor ama bizim derinimizde olan duygusallık daha acı şeyleri önplana çıkarıp güzelliği bastırıyor bilemiyorum açıkçası. Hayat işte, zaman yuvarlanıp gidiyor ve içinde biz varız.

Sabaha başladım, hüzünlü bir uyanışıyla gökyüzünün, şimdi ise rüzgarlar hakim caddelere tozu dumana katan. Her ne olursa olsun istemekten vazgeçmeyeceğim, içimde zaman zaman beliren mutluluk veren umut ışığıyla birlikte inat ettim. Bugün olmazsa yarın, yarın olmazsa bir gün olsun bana güzel bir gün bırak gökyüzü. Bana güzel bir gün bırak, o gün hiç bir çocuk ağlamasın, o gün kimse aç kalmasın, o gün kimse sokakta kalmasın, o gün kimse kimsesiz kalmasın ki güzel bir gün bırakmış olasın. İnsanlar anlamıyor bizi konuşunca, dağlar, taşlar, ağaçlar anlıyor, onlara da anlatınca anlamayanlar anlamsızca deli diyorlar bize. Şimdi kimse duymadan sana fısıldıyorum, bana güzel bir gün bırak gökyüzü...

Bak ikindi ezanları okunuyor, ben ezanları dinlemeyide severim. Vaktin ses veren habercisi ve ne gariptir ki her şey zamanın su gibi akıp gittiğini haykırırken bunca insan nasıl oluyorda umursamadan yaşıyor. Bana güzel bir gün bırakırsan o gün için umursamamayıda öğret, sadece merak ediyorum nasıl bir duygu, acaba onu da severmiyim?
Sanırım bizim onunla yıldızımız barışmaz, ben hüznü seviyorum, hüzünlü olanları, hüzünden var olanları. Galiba dünya bana göre değil, ya da ben dünyaya. Dünya duygularıma dar geliyor...

Dünde kalan günü bugün paylaşıyorum ve gökyüzü halen ağlamaklı...

e.avina

Sort:  

soğuktan şikayet ederiz sadece hayal ile ısınanları düşünmeden

daha önce hiçbir yazınızı okumayan biri şans eseri bu sayfaya denk gelip okursa eğer; sizin ne kadar naif bir kalbe sahip olduğunuzu tek bir satırını dahi okusa anlar..

Kar yağışını severim, her yer bembeyaz olunca belki de yeryüzünün en temiz olduğunu düşündüğüm an olduğu içindir.

ben de aynı fikirdeyim, bir de karla beraber gelen o sessizlik hâlini çok seviyorum:)

kimse duymadan sana fısıldıyorum, bana güzel bir gün bırak gökyüzü.

tüm kalbi güzel olanlara bırak o güzel günlerini gökyüzü..

Bunca güzel söze layıkmıyım bilmiyorum, çok teşekkür ederim bu güzel yorumunuz için, kalbinizin güzelliğinden yansıyan güzel dileklerin gerçek olması duası ile size katılıyorum sevgili satır arası avcısı :)

Dostum sen de melankoliyi sevenlerdensin. :)
Gökyüzünün dilediğin gibi güzel günleri getirmesi dileğiyle.

Bu arada, Norveçlilerdi sanırım, bir sözleri var; Kötü hava yoktur, yanlış kıyafet vardır diye.

Kesinlikle seviyorum, teşekkür ederim.
Yalnız Norveç'liler haklı abi :)

Hocam çok duygusal bir insan olduğunuzu söylemiş miydim :) Ayrıca kocaman bir kalbiniz varmış. Çok güzel bir yazı. :) Odun halimle ben bile etkilendim düşünün.

Estağfurullah hocam sizin yüreğinize dokunduysa gökyüzü kadar güzel bir kalbiniz var demektir...

Okurken duygularınızda kayboldum, düşünceler beynime akın etti. Bu nasıl bir hassaslıktır dedim hala böyle insanlar var mı yaşayan. Elinize sağlık, mükemmel olmuş.

Bu mutluluk verici yorumunuz için çok teşekkür ederim, yazıya başlarken nereye gideceğini hesaplamadım ama iyi bir noktaya gelmiş yorumunuzla bunu anladım ve çok sevindim...

@avina hocamızın her yazısı böyle güzel ve düşüncelidir. Hem kendi duygularını yansıtır hem dışarıdaki insanların duygularını, bir kişiye değil bir çok kişiye tercüman olur yazdıkları ☺️

şimdi kulakları çınlıyordur @avina hocamızın 😃

Teşekkür ederim mutluluk veren yorumunuz için 😊

Yorumumla mutlu olanlara selam olsun 😊 Ben de mutlu oldum mutlu olmanıza

Bu dünyada sayısı fazla olmayan özel insanlar vardır. O insanları da özel insanlardan başka kimse anlamaz....

Maalesef öyle ve kıymetini bilmiyoruz ne yazık ki...

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by avina from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Teşekkür ederim...

Gökyüzünün tüm güzellikleri sizlerle olsun avina hocam. Her yağmurlu günün sonunda güneş açar mutlaka ve o güneş sizlerin yüreğinde açsın 😃 ellerinize yüreğinize sağlık.

Umarım o güneş hepimizin gönül bahçesine bahar getirir, teşekkür ederim...

Umarım 😃

Congratulations @avina! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You got more than 700 replies. Your next target is to reach 800 replies.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

You can upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63869.25
ETH 3055.04
USDT 1.00
SBD 3.88