Sleek Solstice Highlighting Palette..

in #tr5 years ago

Bu ara çok alışveriş yazısı yazdım ama ne yapayım, Sleek de Gratis'in katkıları ile Türkiye'ye nihayet gelince bu çok beğendiğim Solstice Highlighting Paleti almadan yapamadım. Gerçi daha sonra Gratis yolladı bu paleti bana, onun için de teşekkür ederim.

1.jpg

Biz palete dönelim, aydınlatıcı paletlerin 2 versiyonu var. Bu Solstice, 1 krem ve 3 toz aydınlatıcıdan oluşuyor. Diğeri ise bunun tam tersi, 3 krem bir toz aydınlatıcı var içinde.

2.jpg

Karton kutunun arkasında renkler ve isimlerini vererek hangi bölgede kullanılacağını ya da daha iyi duracağını belirtmiş. Sırası ile renkler kaş altı, elmacık kemiği üstü, burun üstü ve dudak ortasında kullanılabilir ya da kullanılması tavsiye edilir diyeyim. Ben uyuyor muyum bu tavsiyeye, bazen evet çoğunlukla hayır.

3.jpg

Paletin kendisi çok güzel, çok kaliteli duran altın renk ve ayna yansımalı bir kabı var. Sağlam, eskimez, kirlenmez ama çizilebilir.

4.jpg

Renklere yakından bakalım. İlk sıradaki Ecliptic paletin tek krem yapılı aydınlatıcısı, pembe alt tonlu bir şampanya rengi, oldukça pigmentli ama her krem ürün gibi benim cildimde fazla kalıcı olmadı. Bunu özellikle elmacık kemiklerime sürdüğüm zaman mutlaka toz halinde bir aydınlatıcı ile destekliyorum. Ama önerildiği gibi kaş altı, göz pınarı hatta direk far gibi uygularsam o bölgelerde daha kalıcı. İkinci renk Hemisphere, elmacık kemiklerine uygulanması önerilmiş korkutucu bir lila rengi, insan ilk gördüğünde nasıl yani bu nasıl durur yanakta diye düşünüyor ama hiç korktuğum gibi olmadı. Elmacık kemiğinin üzerinde çok doğal duruyor ve öyle deli gibi pigmentli olmadığı için kararında ve rahat uygulama yapılabiliyor. En iyi ve doğal uygulamayı RT setting brush tarzı bir fırça ile yapabilirsiniz. İçindeki fırçayı hiç önermiyorum, hem küçük hem de sert ama atmadım tabi yine de acil durumlar için kullanılabilir.

5.jpg

Üçüncü renk sarı tonlu subsolar, içinde beyaz geçişler bulunuyor. Bence renkler içinde en doğal durmayanı da bu, neyse ki çok pigmentli değil, özellikle uygulanması önerilen burun üzerinde bence çok doğal durmuyor. Kaş altı veya göz pınarı gibi bölgelere daha çok yakışan bir renk olduğunu düşünüyorum kendisinin. 4 renk içinde sanıyorum bu taşlaşacak ve kullanımı zor hale gelecek. Şimdi geldik paletteki en sevdiğim renge, equinox, bu rengin dudak üzerine uygulanması önerilmiş ama bence bütün bölgeler için harika bir aydınlatıcı. Kesinlikle pembe alt tonlu bir renk, hafif şampanya ve bronz tonlar içeriyor. Pigmentasyonu iyi, tozlanmıyor yapısı yumuşak ve sıcak tonlu bir renk.

6.jpg

Üstten sayarsak, Ecliptic, Hemisphere, Subsolar ve Equinox, önce gözünüze biraz aykırı gibi duracak ama giderek alışıp seveceğiniz tonlardan oluşan bir aydınlatıcı paleti olmuş bence.

Siz de benim gibi bütün aydınlatıcılar krem, toz, likit fark etmez benim olsun diyorsanız Sleek'in bu değişik aydınlatıcı paletine veya diğeri Precious Metals' e bir şans verin derim. Bu arada Sleek Türkiye'den çekilme kararı aldı, uzun süredir de yeni ürün gelmiyordu zaten, bu nedenle ilgimi biraz yitirmiştim ama yine de gitmesine üzüldüm. Şu anda Gratis'de hem Sleek ürünlerinde hem de diğer makyaj ve cilt bakımı ürünlerinde indirim var bakabilirsiniz.
Sevgiler..

Sort:  

✅ Enjoy the vote! For more amazing content, please follow @themadcurator for a chance to receive more free votes!

Congratulations @audreynsekerleri! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 2000 upvotes. Your next target is to reach 3000 upvotes.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

En sevdiğim markalardan biri. Daha önce çok üzülüyordum Türkiye de satışı yok diye. Artık burada da bulabildiğime seviniyorum:)

Posted using Partiko Android

maalesef Türkiye'den çekiliyor sleek Gratis'de çok iyi bir indirim var o yüzden gitmeden bak bence :-))

Inanamıyorum. Bu kadar iyi bir marka nasıl çekilir? Haber verdiğine çok sevindim. Böyle bir bilgim yoktu. Manhahattan markasını da beklerken sleek geri çekiliyor:(

Posted using Partiko Android

evet maalesef uzun zamandır hem ilgi görmüyordu hem de yeni ürün gelmedi tahmin etmiştik ama bu kadar çabuk beklemiyorduk :-((

Böyle bir marka nasıl ilgi görmez anlayamadım.

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63458.69
ETH 3084.37
USDT 1.00
SBD 3.99