You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Misyonerliği

in #tr6 years ago

Güzel tespitler, insanların böyle görmesine seviniyorum burayı. Ben çok fazla para odaklı düşünmedim burayı ama düşünmekte de abes bir durum görmüyorum.

Çok kaliteli içerik üretenler olduğu kadar tam tersini yapanlar da var. Normal internet dünyası işte, alışmak gerek ;)

Sort:  

Elbette öyle burayı sadece iş olarak görmek de çok mantıklı. Ama o durumu da şöyle değerlendiriyorum "Bu platformu iş olarak gören insanlar iş etiğini benimsemiş ve iş etiğine hakim olan insanlar." :)) Aslında her kapıdan, her delikten olumlama yapabilirim yani :)

O zaman kalitesiz içerik üreten insanların da kaliteli üretenlerden ilham almasını ve kendini geliştirmek için çaba harcamasını temenni edelim. Gerçekleşebilir bu da sanki, ne dersin ? :)

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 64332.82
ETH 3146.25
USDT 1.00
SBD 4.17