Değeri Bilinmeyen Dijital Para, Bitshares

in #tr6 years ago

Merhaba. Arada sırada kripto paralarla ilgili de yazıyorum. Bu paylaşımda kısaca Bitshares(BTS)'tan bahsedeceğim.

Bts, bir kripto para borsasına ait. Ancak bu borsa bilinenlerin aksine merkezi olmayan bir ortam sunuyor. Bts, BNB veya KCS gibi bir borsa parası. Ancak değeri onlara göre aşırı derecede düşük. Şu anda 0.25$ değerinde seyrediyor. Uzun vadeli olarak potansiyeli en yüksek paralardan biri. Araştırmanızı tavsiye ederim. Ayrıca, unutmadan YTD. :)

İyi eğlenceler, bol kazançlar.

Görsel kaynağı: link

Sort:  

bi denemek lazım

Coins mentioned in post:

CoinPrice (USD)📉 24h📈 7d
BNBBinance Coin10.798$-2.62%19.92%
BTSBitShares0.256$-5.99%7.93%
KCSKuCoin Shares4.905$-11.79%-10.95%

Thank for the sharing.

Son donemin populer pazarlama teknigi oldu. Her iki taraf icinde bir kazan kazan sistemi yaratiyor. Yeni gelen bir cok borsa bu sistemi benimsiyor ve ciddi sayida musteri toplayabiliyor.

Paylasim icin tesekkurler. Iyi gunler dilerim.

Yorum için teşekkürler. Bitshares yeni bir borsa değil. 2015 yılında kurulmuştu.

Müsadeniz olursa kullanışlı steemit bazlı sitelerle ilgili bir yazı hazırladım

https://steemit.com/cointurk/@quantum999/compilation-of-steemit-projects-kullanisli-projeler

sbd miz olsada alsak reyis,1-2 dolar rahat olacak bir kripto para

ben biraz aldım. borsasında çeviriyorum BitUsd ile.

Bütün paraları eritti bitcoin efendi. Bekle ki yükselsin.

Umarım yükselir 😊

This post has received gratitude of 2.47 % from @appreciator thanks to: @sorucevap.

Bitshares'i bizim patronların tasarladığını okumuştum. (Daniel Larimer )

Evet. Patron sayılır :)

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63036.79
ETH 3067.42
USDT 1.00
SBD 3.82