Ik probeer Cryptokitties te kopen maar alles loopt vast in de Blockchain van Ethereum

Om cryptokitties te kopen heb je allereerst de chrome extensie Metamask nodig voor je browser om de Kitties aan te schaffen. Vervolgens kun je Kitties kopen als je ETH in je metamask extensie hebt maar dat kopen lukt de hele dag al niet. Ik denk dat de ETH Blockchain vol zit en ik kan dus geen Kitties kopen. Het lijkt mij wel een leuk idee om wat van die beestjes aan te schaffen en met ze te fokken :-)



Ik heb 0.2 ETH in mijn metatask wallet maar die zitten er nog steeds ondanks dat ik al 5-6 kitties heb proberen te kopen. Jammer, lijkt me leuk en ik zie ook mogelijkheden om er wat aan te verdienen, gezien het erg populair project is en dit pas sinds 28 november actief is.

Ik blijf het proberen en hoop binnenkort een paar van die katten te hebben om mee te fokken, kopen en verkopen. Ik laat je weten hoe het is gegaan.

https://www.cryptokitties.co
https://metamask.io

Hieronder een goede uitleg over hoe het moet

Vriendelijke groet,

David

Sort:  

Waarom wil iemand hier in vredesnaam geld in stoppen?

Om dezelfde reden dat iemand betaald om een game te spelen, welke game dan ook. Ik denk dat dit best kan gaan knallen. Ik begrijp wel wat je bedoeld maar ik vermoed dat dit kan gaan hypen. Je moet nooit teveel risico nemen met dit soort dingen maar spelen is leuk, spannend, vernieuwend etc. Mooie dag :-)

Beetje experimenteren is natuurlijk altijd leuk! Wellicht worden het echte collectible's!

Maar he, als ik zie dat mensen met twee benen in BCC zie springen dan is echt alles mogelijk...

Ik ben benieuwd of dit daadwerkelijk geld oplevert. Naar mijn idee is het gewoon een piramide schema waar iedereen met meer weg wil gaan dan waarmee ze begonnen. Er zullen dus altijd net zo veel verliezers als winnaars zijn aan het einde van de dag.

Wel bizar dat dit 11% van de hele Ethereum blockchain opslokt.

In ieder spel zijn winnaars en verliezers en iedere winnaar was eens een verliezer :-)
Mooie dag :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 64555.14
ETH 3086.03
USDT 1.00
SBD 3.85