The Diary Game : 1-3/08/2022 : Понеділок

in #thediarygame2 years ago

Понеділок, перше число, літа лишилось місяць. Але якось взагалі не має відчуття літа. Як не було і весни. На календарі в колідорі лютий

Від Києва війна вже «давно» десь там, «далеко», хоч і розумієш що вона тут, зоавсім поряд, но все рівно, все це відбувається як у паралельній реальності.

Сів за ноут, не збирався писати про війну і тд
Але таке відчуття, що будь яка дрибниця може тригерить на якись спогади
Сів за ноут, зарядка в гніздо не воткнута!

А в мене пунктік, бо 24 мене розбудили, ми почали збиратись а телофон мій заряджен на 19%

Добре повербанк знайшов

Ок, 1 серпня

Люблю собі всякі челенджи робити. Вчу англійську через дуолінго, додаток на телефон. Для мене поки що самий норм з усіх додатків.

Є значить там різні Лігі. Типу бронзова, срібна, золота, діамантова, тд. В залежності від кількості балів набраних за тіждень. Короче челендж у тому, щоб тримати планку першого місця кожен день. Тобто на вечір в мене має бути скріншот де в мене перше місце

Першого числа у понеділок перший день челенджу )

Це якщо що предостання ліга, далі тільки діамантова
І треба тримати перше місце!

....
Пройшло два дні, сів дописувати цей допис. На фоні грає ось ця музика, час на годиннику 21:29



Продовжую про челендж вивчення англійської

Ось скріншот першого дня:


IMAGE 2022-08-03 21:30:57.jpg


На аватарці поштова марка «Українська Мрія»
Спеціально змінив аватарку яка позамовчуванню

Ну думаю раз буду тримати перше місце, то нехай одразу буде видно звідки я такий впертий))
Наступний день челенджу:


IMAGE 2022-08-03 21:39:47.jpg


Потім змінив аватарку, бо не дуже зразу зрозоміло одразу що там намальовано
Змінив так щоб було одразу зрозуміло:)


IMAGE 2022-08-03 21:41:16.jpg


Щось не можу змінити ім’я на кошерну справжню і з крапкою)

Оновлено 21:55

Змінив «и» на «і»

Нічого складного там не було))

Та на цій позитивній ноті закінчую, побачимось ;)

Sort:  

Ех, не в спільноті Ukraine on Steem😏☹️🤪

Зараз піду разберусь чого так вийшло))

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66598.01
ETH 3236.65
USDT 1.00
SBD 4.66