The Diary Game 09/10/2022: Не дуже вдалий тиждень😬

image.jpeg

Вітаю, друзі!
Отак тиждень... Таке враження, що перед днюхою я вигрібаю не те що лопатою, а ескаватором...

Про трабли з машиною я вже поскаржилася. Але це в результаті дрібниці. Так, сума величезна, але це лише гроші. Несподівано танці навколо машини відкрили проблему набагато неприємнішу.

image.jpeg

Все почалося з того, що я загубила окуляри. Зазвичай я залишаю їх у машині, але тут взяла із собою. і, звісно, ​​загубила. Ну, з одного боку, їх уже треба було міняти, а з іншого, грошей зайвих немає. До того ж кермувати машиною без них мені не дуже зручно. Але робити нічого...

Проблему треба було вирішувати і перед тим, як забрати машину зі станції, ми з подругою заїхали в оптику. Тут на мене чекав вельми неприємний сюрприз - астигматизм плюс катаракта... Ось не випадково останнім часом мені було складно фокусуватися. Матюкнувшись і зробивши для себе висновок, що ТО треба робити вчасно не тільки машинI, а й собі, я замовила нові окуляри і вирішила відразу після дня народження дообстежити очі. Їтить... очі-мій робочий інструмент, мені втрачати зір не можна.

image.jpeg

Повернувшись додому, я відрапортувала дітям, що машину забрала і Карпати чекають. І тут з'ясувалося, що ми вже нікуди не їдемо. Доньці стало гірше, депресія пішла на наступний виток і їхати в такому стані - занадто великий ризик.

Вона, звичайно, страшенно засмучена, оскільки планувала також попрацювати там над своїми мистецькими проектами, але осінь зіграла свій злий жарт.

![image.jpeg](

Загалом, крім вдалої стрижки цього тижня мені похвалитися особливо нема чим. Ну, ок, вважатиму, що це Дорогий Всесвіт списує мені в такий нехитрий спосіб негативну карму.

Ну і звичайно адреналін із приводу Керчинського мосту був дуже доречним. Фото - для настрою, це ми з собаками гуляли.

Ось тепер можна вважати тиждень завершеним. Чесно кажучи, хотіла відкласти допис на завтра, але потім подумала, що цей тиждень потрібно закрити. І нехай наступний тиждень буде вдалим для нас усіх😘

Sort:  

Нехай и насправді, наступний тиждень буде кращим😉

@animal-shelter, чула, що у когось тут День Народження!!!🎁🎀💐 Вітаємо!!!

IMG_20221013_224118.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63754.85
ETH 3055.95
USDT 1.00
SBD 3.85