Tematy Tygodnia (#temaTYgodnia) #51: WYNIKI

Polska społeczność oddała głosy i wytypowała zwycięzców! Macie przed sobą ogłoszenie wyników Tematów Tygodnia z głosowania #51.

Szybkie statystyki:

  • 9 autorów,
  • 10 postów,
  • 16 głosujących.

W tym odcinku sponsorem była @rozku z dodatkowym 3 STEEM. Pamiętajcie, że głosy pod tym postem powiększą pulę nagród!

Prezentujemy wyniki poniżej:

3. miejsce (18 punktów)

@alcik z tekstem

[temaTYgodnia #51] Kler - trudny film o trudnych tematach

Kilka godzin temu wróciłem z kina. Już kilka godzin a wciąż nie do końca mogę się pozbierać. Ten film mnie rozwalił - wcisnął w fotel i rozdeptał. Już dawno nie oglądałem filmu, który wywarł na mnie takie wrażenie, który wzbudził takie emocje. Nie wiem czy wszyscy ludzie w kinie mieli takie odczucia. Wydaje się, że nie bo po tym seansie nie było ciszy o której pisali niektórzy. Wspomnę tylko o jednym wyjątku, którego nie dało się nie zauważyć, siedzący koło mnie facet w niektórych momentach po prostu szlochał.

2. miejsce (22 punkty)

@wolontariusz z tekstem

Kropla czystej magii

Kilka lat temu dostałem propozycję pracy - wyjazd na trzy dni jako technik IT na Targach Ezoterycznych. Zgodziłem się bez zastanowienia. Wziąłem 3 dniu urlopu na ten wyjazd. Kasa za to była nawet dobra, jednak najbardziej cieszyłem się z wyjazdu na drugi koniec Polski. Podróże są dla mnie najlepszym nauczycielem o świecie i sobie samym. Liczyłem również na to, że spotkam prawdziwe wróżki, bioenergoterapeutów, znachorów, zielarzy, astrologów, radiestetów i innych przedstawicieli czarnej i białej magii. Świata, który istnieje obok nas, a do którego jedynym kluczem jest słowo "uwierzyć".

1. miejsce (24 punkty)

@lesiopm z tekstem

NATO od środka [tematygodnia]

Poczułem się wywołany do tablicy przez pierwszy z tematów 51 edycji TemaTYgodnia - "Wielonarodowy Batalion Obrony przed Bronią Masowego Rażenia", co prawda nigdy nie miałem styczności z tą formacją, ale jako żołnierz Wojska Polskiego służyłem w strukturach międzynarodowych NATO.

Uczestnicy poza podium

Dziękujemy za udział wszystkim pozostałym użytkownikom, którym w tym tygodniu nie udało się wejść na podium: @baro89, @fervi, @fraktale, @hallmann, @lokibalboa i @thomasward9.

Grafika z nagłówka zaprojektowana przez valeria_aksakova / Freepik.

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 60936.15
ETH 2921.43
USDT 1.00
SBD 3.70