Tematy Tygodnia #64: WYNIKI

Głosy zostały oddane i macie przed sobą wyniki Tematów Tygodnia z edycji #64.

Liczba autorów: 7
Liczba postów: 9
Liczba głosujących: 10
Sponsor: niestety brak
Dodatek od sponsora: niestety brak

Wyniki

3. miejsce

Liczba punktów: 13
Autor: @reinmar
Post: Jak skręca pociąg?
Fragment tekstu: Jako, że jestem wielkim fanem pociągów, gdy zobaczyłem, że jeden z tematów tygodnia w jakimś stopniu porusza tą tematyke, od razu serce zaczęło mocniej bić :)
Postanowiłem Wam opisać jak to jest, że pociąg skręca.

2. miejsce

Liczba punktów: 15
Autor: @sarmaticus
Post: Postanowienia postne [riposta]
Fragment tekstu: Z jakiś miesiąc temu @saunter-pl opisał bardzo ciekawy i użyteczny sposób na wyzbycie się negatywnych nawyków lub przeciwnie zbudowanie w sobie wytrwałości w pozytywnych codziennych czynnościach. Wpis i sposób nazywał się efekt krzyżyka. W skrócie metoda ta polega na codziennym odznaczeniu czy nam się udało dotrzymać postanowienia czy też nie. Koniecznie wielkim krzyżykiem zostawionym w kratce przygotowanego kalendarza.

1. miejsce

Liczba punktów: 21
Autor: @grecki-bazar-ewy
Post: Pociągowe wspomnienia Ewy (1) - #tematygodnia.
Fragment tekstu: Odbyłam bardzo dużo podróży pociągiem, jak wielu z Was.
Odkąd pamiętam jeździłam pociągiem ze Śląska do Świdwina, do Babci. Na wczasy nad morze, do Krakowa. I na sanki do Wisły - gdzie czekając na powrotny pociąg lepiłam na stacji małego bałwanka i zawsze go szukałam podczas kolejnej wizyty, jednak on nigdy na mnie nie czekał.

Oraz post: Pociągowe wspomnienia Ewy (2) - #tematygodnia.
Fragment tekstu: Jak byłam mała to dostałam nakręcaną ciuchcię, bodajże pod choinkę. Ciuchcia była piękna, miała zarówno osobowe, jak i towarowe wagony. Na okrągłym stole w salonie ustawialiśmy z Tatą tory, budowaliśmy stację i domki z kloców LEGO, ustawialiśmy sztuczne drzewka kupione w Składnicy Harcerskiej a moja Babcia narzekała, że nie ma gdzie podać niedzielnego obiadu.
Teraz bawię się podobnym pociągiem z wnukami, ale ten ich ma światełka a mój nie miał ;)

Poza podium

Dziękujemy także wszystkim pozostałym użytkownikom za wzięcie udziału w tym etapie Tematów Tygodnia, którym nie udało się uzyskać wystarczającej liczby punktów do podium: @baro89, @beleg, @bowess i @fervi.


Dla przypomnienia: wszystkie zasady są opisane w regulaminie.

Sort:  

Dziękuję pięknie :)

!tipuvote 2 hide

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66004.40
ETH 3243.40
USDT 1.00
SBD 4.19