Sort:  

To że uwalnia od stresu to wiem, zawsze muzyka mnie uspokajała. Jak mam doła lub nerwa, słuchawki na uszy parę fajnych utworów, trochę ciężkich i jestem jak nowy. Bez muzyki bym chyba zwariował. Nawet tutaj na Steemit większość moich postów jest o zespołach, których słucham.

Kliknąłem w Twój profil... przeglądam przeglądam... "Mech", w ciągu pół sekundy poleciał Fallow :D

Dzięki, do Ciebie też poleciał, lubisz Mech? Dla mnie chłopaki wymiatają super. Pomyśl sobie że zapomniałem o tym zespole na jakiś czas. Dlatego od wczoraj wrzucam zespoły całe ich płyty które są dla mnie ważne, będę miał je tu wszystkie. Wczoraj poszedł pierwszy Proletaryat.

Raczej, mam Blufffmanie i Tasmanię na vinylu. Dla mnie to jest Polski Black Sabbath.

Na vinylu musi być efekt. Dla mnie też przypomina się Ozzy jak ich słucham

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66654.57
ETH 3250.95
USDT 1.00
SBD 4.33