Takmičenje Team Serbia - Cveće

in #teamserbia6 years ago

Pozdrav stimeri! Evo fotografije koju sam fotografisao pre par trenutaka. Svidelo mi se kako je osvetljena ruža u mom dvorištu, daje neverovatnu senku i veoma velk kontrast sto mi se veoma dopalo.

IMG_7682.jpg

Sort:  

Bravo!
Ja sam ovde nova. Od juce :)
Treba mi pomoc.
Kako i ja mogu da se prikljucim u TeamSerbia.
Molim te za detaljna uputstva, sve mi je novo na Steemu.
Puno hvala, POZDRAV iz Panceva!

Hvala veliko.

Evo ovako, imas discord kanal Team Serbia, koji se nalazi na ovom linku https://discord.gg/eYypVQ . Kada budes usla u ovaj kanal imas instrukcije koje su pinovane u sobi "general". Sve ostalo sto te bude zanimalo rado cemo ti pomoci preko discorda, lakse je tako. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 62777.23
ETH 3059.34
USDT 1.00
SBD 3.81