Alan Durier: Sa ei pea otsima tunnustust läbi ebavõrdsuse

in #teamestonia5 years ago (edited)

ishant-mishra-433617-unsplash.jpg

Kõik on nii varieeruv ja eriline ning erinev. Meeldib tunnetuslikult minna vaatlema läbi teiste silmade...Täna jäin mõtlema....see tunnustuse otsimine läbi ebavõrdsuse... see on perversus.

Kui keegi ostis viimase iphone mudeli ja näitab seda sulle siis.... no ma eitea. Need kes ootavad, et nendega räägitakse kaasa nende autodest, majadest ja tõukoertest....

Midagi on küll siin valesti.... tahaks pigem rohkem kiita naabripoissi kes roostes jalgratta üle värvis ja lõi sellest midagi uut.

Aga need kes on päriselt rikkad ja oskavad luua... hoopis teine maailm. Ilus maailm. Terve maailm.

Mulle meeldib, et väga jõukad inimesed kannavad lihtsaid ja tavalisi riideid, sõidavad tavalise keskklassi hinnapiireis autoga ega oota tunnustust välimuse pärast.

Nad teevad seda omal valikul. Nad ei larista asjadele. Korralik ja praktiline on võtmesõna. Muidugi nad suunavad kogu oma tähelepanu asjadele mida nad loovad ärimaailmas või isiklikus elus. Panustavad lähedastele.

Neile meeldib tunnustust saada läbi loodu. Need ülehinnatud riided, esemed ja kõik muu - Nad ometi näevad selle läbi kui ülepingutatud ja ebavajalik see on.

Samas ega nad ei peagi ära tõestama, et neil on raha. Nad ei lasku nii madalale, et vaielda asjade üle millel ei ole väärtust. Sa võid täpselt samamoodi riides olla nagu miljonär, kuid teid eristab rahalises mõttes mentaliteet. Suhtumine.

See kes ostsis need riided, et tõestada ilmselt räägib kuidas ta on kibestunud elu peale, sest tahab miljonär olla. Rikas inimene on juba miljonär, aga ta ei mõtle selliselt. Ta loodab leida rohkem mõttekaaslasi ja võimalusi kuskile seda raha panustada.

Kellele me tõestama peame läbi kallite esmete, sõidukite või maatükkidele kus meie maja seisab, et kui tehtud vanad me oleme. Võrdlemine, kadedus....

Teine vaatenurk on see, et Sulle endale meeldib edvistada, aga see ei ole see punkt millele ma vajutan. Sellisest käitumisest ei käi jutt siin.

Inimestel kellest jutt käib on nii palju raha, et nad võiksid osta endale sellise t-särgi mis ühe jaoks auto hind... aga milleks.

Meid on programmeeritud arvama, et rikas inimene on see kellel on kallid autod, maja ja ülikonnad. Nendele inimestele ei tohiks üldse keskenduda, see ongi meie ühiskonnas valesti.

See ei lõppe ära enne kuniks ei muutu suhtumine ühiskonnas, ja õnneks see juba muutub. Need kes sõidavad pimedas Euroopa linnas sportautodega, eks rahvas juba oskab näpuga näidata küll. Milleks. Minge vähemalt siis Miamisse esinema. Ta tahab tunnustust läbi ebavõrdsuse, riigis kus ta ilmselt sai lapsepõlves tunda midagi ise, ta on investeerinud oma suure osa rahast sellesse ja tahab midagi tõestada teistele. Iseendale sellega ei tõesta küll midagi.

Halb investeering (No suhteline, võibolla vaimselt oli see tema jaoks teraapia mis hinda väärt.), lisaks endale ei pea tõestama, sa pead teadma oma väärtust.

Soovid raha? Õpime rahasse suhtuma.. sest tegelikult vaesed inimesed raiskavad palju raha (mitte kõik). Aga universum lubab seda teha väikestes kupüürides, sest universumile ei meeldi laristamine.

Kui sõnastad raha enda jaoks ümber ja visualiseerid seda kuidas su elu muutuks, siis kui tead eos õiget eesmärki, annab universum sulle väga palju raha, sest ta võib olla Sinus kindel, et Sa seda ei larista. Need kes kuritarvitavad jäävad ühel hetkel oma rahast ilma. Kui neil pole ka vaimset poolt, siis on kurb.

Mille jaoks Sul raha vaja? Kuidas valiksid elama? Mõtle enda jaoks läbi ja proovi jõuda selleni, et raha ei ole tõestamiseks teistele, et Sa oled rikas vaid...

Loo väärtust, ehita midagi ülesse. Lõhnasta end, et Sul endal hea oleks, mitte teiste pärast. Ma ei tea miks, kuid mulle ääretult meeldib see mõte.

Oot ja veel... raha tuleb anda, mitte küsida. See tähendab, et ei ole mõtet raha küsida miljonäridelt... asi ei olegi küsimises, vaid, et see tuleb loomulikum kui seda anda. Eks kõik tahavad saada, aga proovigem anda. Nii, vot... mhm. Ok sobis, aitäh.

Kui MINA oleksin miljonär, siis kas ma tahaksin Sulle raha anda? Jaa, kui ma näen millega Sa tegeled või tegeleda soovid, kuulaksin veidi Sinu mõtteid ja nägemust elust. Veenduksin, et Sa oskaksid rahaga läbi saada ja seda mitte laristada taaskord.... tõestamisele või näitemängule, et Sa said nüüd palju raha. Ma tunneksin ennast halvasti, sest ma tunnen, et oleksin ise kui selliselt käitunud, Mul oleks häbi, sest ma tunnen, et tegin halba ja ei loonud väärtust maailma.

Me saame kõik koheselt muuta oma elu, lõpetades kõik vana kasvõi kohe ja alustada uuesti. Sa oled just koolist välja tulnud, keegi ei hoia Sind tagasi. Kes Sa olla tahad? Kuidas Sinna jõuad? TUULT TIIBADESSE MU SÕBER! 🙏

Ma tahan ja Sina tahad lihtsalt kõigiga läbi saada. Või ei taha? See oleks küll arusaamatu... headuses ja valguses on kõik ikka toetav ja kokkuhoidev. Kas Ma olen õiges seltskonnas?

Ärka Eesti, ärka! Ärka sõber, ärka! Eestimaamannergul enam ei depressiooni olgu, raisk! Hakkame uuesti otsast peale! Kui vaja lõpeta vana, tärka uuesti! Kui võimalik, tulge kõik koos vana elu uueks muutma. Ma olen Su Isa, Ma olen Su Ema... Poeg või Tütar.... MINE JA LOO OMA UNISTUSI! Sulle anti täna uus võimalus! Homme saad järgmise! Ülehomme juba lood ise unistusi.

Lubagem loorid maha võtta ja endale võimalus anda, lõpetagem Teiste inimeste peale keskendumise jättes enda elu elamata. Sa oled võimeline kõike saama oma elus. Saame rikkaks kõik ja võtame kaasa kõik kes mõistavad mida see tähendab... kes aru ei saa, siis neid ei tohi tülitada, valik on vaba tahte alus.

Lõpetame võrdlemise. Mina ei võrdle juba päris kaua aega ennast teistega. Ainult näen kõikjal eeskuju ja inspiratsiooni, ülejäänud negatiivse blokeerin ära, jah täiesti välja enda elust, sest sees hoides see mulle head ei tee.

Kui raha kõrvale jätta, siis milline inimene Sa suhtlemisel oled. Sõbralik, suunav ja meeldiv või midagi muud? Seda hoidkem ka meeles, muidu see jutt ei vii kuskile.

Mul tuli tuhin peale... loodan, et tuletasite endalegi meelde, et me võime täna kõik pahupidi keerata ja täitsa nullist alustada!

Siin on justkui midagi. Hmm, ega enne ei tea kui ei proovi.

Võite julgelt mu postitust jagada ja kasutada. Eesmärk oli üllas kavatsus tuletada Teile meelde kui võimsad Te olete. Meil läheb vaja mõistust, käsi ja raha, et luua muutusi.

Alan Durier.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63968.82
ETH 3136.80
USDT 1.00
SBD 4.28