Alan Durier: Hakkame enda eest seisma, kasvõi poliitiliselt kahel kargul.

in #teamestonia5 years ago (edited)

On aeg lõpetada juba ära kõik see pealiskaudne käitumine. Milleks? Teie endi pärast, sest tuleb ikkagi välja, et igasugune negatiivne ja kurjuslik mõtlemine mõjub meie tervisele halvasti, aga ma soovin, et me oleksime terved.

profiiiil.jpg

Alustame enda sisemaailmast, lülitume end vaimselt sisse, et meist saaksid terved mitusada aastat elavad universaalsed olendid, tõestame vastupidist neile kes inimkonna eest ennast varjavad ja võtavad meid kui vaimset ja füüsilist toitu ja valuutat. Me ei ole valuuta ega tööjõud, Me oleme olendid kes on võimelised looma. On aeg tõsta ühisteadvust koos, te Teate ju isegi et see on võimalik. Kõik muutub kui Teie mõtlete sellest. Palun Sinult täna vähe, püüa mõelda ja uskuda headusesse ja see hakkab manifesteeruma. Inimesed disainiti teiseks otstarbeks, aga me tõestame teisiti. Kõik meie püüdlused on kui tõkkejooks, sest disain oli selline. Me suudame igast takistusest üle saada, meile anti vägi.

Täitsa tühja koha pealt soovin kiiresti öelda, et ma olen elanud läbi mõndagi palju negatiivseid situatsioone, kõik täis konflikte ja sõnalusi, ähvardusi... aga Kas Sina siis ei ole? Meil kõigil on enda isiklikud kohustused või aruandmised kellegi ees, miskipärast alati. Kasvõi enda ees. Me lõpetame teiste jaoks elamise, nüüd on aeg hingeolemus välja kutsuda ja tema ei karda midagi, sest tema on igavene. Läbi hirmu hoiti meid kontrolli all, milleks? Mida kardeti? Me ainult soovime seda mis meile hea, alustuseks võiksime kõik kokku hoida ja proovida teha aegade suurima vaimse baltiketi.

Kutsume vihma selleks, et pesta meie kannatused ja kasta meie vilja. Ma olen õppinud seda, et mul ei tasu ennast sildistada, sest ma olen vabavara hingetuletaja ja kõik minu teosed on vabalt kasutatavad kõikjal kus soovite nii kuidas leiate, et oleks kasulik panus.

Tead seda ütlust, et anna gaasi? Lõpetame fossiilkütusel liikumise ja lõpetame enda vabatahtliku orjastamise ja maksustamise, sest päris ausalt on olemas võimalused tasuta energiale. Nüüd on vaja õigeid inimesi kes julgeksid inimeste eest seista õigetel ja olulistel eluks tähtsatel võimalustel.

Mina ei näe enam põhjust maksta fossiilkütuse eest hingehinda või maksta elektri eest sellist hinda, sest nendele on superlahendused, nimelt taastuvenergia.

Nüüd saame murda üheskoos läbi sellest ärimonopolist, sest loomulikult on võimuahneid inimesi ja ettevõtteid, kes sooviksid, et inimesed ikka maksaksid neile selle eest mis on jäänud oma tehnoloogilises arengus seisma.

On aeg liikuda edasi selleni, et kõik elekter ja elamiseks minimaalne peab olema tasuta. Lõpetuseks soovin öelda, et ma usun väga sellesse ja ma ei näe põhjust öelda vastupidist. Me võiks juba täna alustada üleminekut tasuta elamise peale, kui lihtsalt oleks rohkem inimesi kes ütleksid, et kuidas seda kõige parem teha on, mitte ei hakkaks ütlema, et seda teha ei saa.

Kindlasti on muid kohti veel palju kuidas inimeste taskuid tühjendada...

Hing soovib vabadust, Ma tean, et see kõnetab ka Sind. Ükskord me saame vabaks, aga kui hing on selles kehastuses, siis paratamatult teab hing anda signaale, et muuta paremaks ka füüsiline maailm ja ühiskond.

Olen õppinud kannatama, olen õppinud olema hingest üksi, olen õppinud olema ilma rahata, motivatsiooni, toetuseta ja terviseta. On aeg saada tugevaks, sest justnimelt seda mulle soovitigi pakkuda läbi nende kannatuste. Olen õnnelik.

Kui Sina usud Minu võimekusse, siis anna mulle kinnitus ja ära jäta ütlemata ühtegi head sõna, võid kirjutada postkasti. Mina usun endasse, usun headusesse ja usun muutustesse. Liigun selles suunas, et realiseerida suuri muutusi.

Ma tulen. Me tuleme. Me oleme juba kohal.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64006.33
ETH 3077.08
USDT 1.00
SBD 3.87