Kolarstwo MTB: Malwina Krzyczkowska z Targówka znów na podium

in #targowek5 years ago


Za nami najważniejsza impreza krajowa sezonu w kolarstwie MTB. Mistrzostwa Polski MTB XCO odbyły się już po raz drugi w Mrągowie. Mamy prawdziwy powód do dumy, bo „na pudle” znów stanęła Malwina Krzyczkowska.


Tym razem kolarze rywalizowali w pięknych okolicznościach przyrody na Mazurach na zupełnie nowej trasie wyznaczonej na terenie westernowego parku rozrywki Mrongoville.


Młoda kolarka, o której mogliście przeczytać u nas w grudniu ubiegłego roku oraz w marcu tego roku, zdobyła złoty medal, walcząc w rywalizacji sztafet wspólnie ze swoim klubowym kolegą z Warszawskiego Klubu Kolarskiego, Mateuszem Szyszko. Para wyprzedziła o blisko minutę inny duet z Mazowsza – Macieja Petryszyna i Katarzynę Praszczałek (Huragan Wołomin).


Co słychać u uzdolnionej kolarki z Targówka? Zachęcamy do lektury.
Jak już wiadomo zajmuję się kolarstwem Mtb xc i szosowym reprezentuję od tego roku Warszawski Klub Kolarski. Większy nacisk stawiam na kolarstwo mtb xc. W tym roku wystartowałam w wielu zawodach rangi mistrzowskiej: w mtb xc, Puchary Polski, Puchar Mazowsza, ale najważniejszym startem i wyzwaniem dla mnie były Mistrzostwa Polski Mtb XCO w Mrągowie w lipcu tego roku.
Z końcem sezonu 2018 zaczęłam przygotowania do Mistrzostw Polski w Mrągowie 2019. Była to intensywna praca, sporo wyrzeczeń, tylko szkoła, treningi. Miałam obrany cel, żeby jak najlepiej pojechać.
Przed Mistrzostwami Polski startowałam w Pucharach Polski, gdzie też zajmowałam wysokie lokaty, było też podium. Czym bliżej startu w Mrągowie, tym większe emocje. Dowiedziałam się, że będę startować w parze z moim klubowym kolegą Mateuszem Szyszko. O Mateusza nie martwiłam się. Wiem, że jest dobrym zawodnikiem, bardzo doświadczonym, ma wiele osiągnięć i sukcesów sportowych w kolarstwie. To mi jeszcze bardziej dało przysłowiowego kopa do walki i jak najlepszego pokazania się, żeby nie zawalić jazdy, bo tu decyduje czas dwóch osób.
Nastał dzień startu. 19 lipca 2019 r. zostanie mi w pamięci do końca życia. To był po prostu jakiś sen, z którego nie mogłam się obudzić jeszcze długo po zawodach. Zostaliśmy mistrzami Polski. Nasza równa jazda i bardzo dobre przygotowanie dały nam ten upragniony tytuł, choć wielu nie stawiało na nas jako faworytów, bo konkurencja była bardzo duża. Po paru godzinach po zawodach dotarło do mnie, że jednak praca, którą włożyłam w przygotowania, i wiara w siebie nie poszły na marne i godnie reprezentowałam mój klub.


Po starcie w Mistrzostwach Polski przyszedł czas na start w Pucharze Polski 4 sierpnia 2019 r. Stawiłam się dzień wcześniej, żeby objechać trasę, zobaczyć kawałek po kawałku każdy odcinek, by nic nie zaskoczyło mnie na zawodach. I tu wydarzyła się przykra sytuacja, bardzo groźny upadek na łagodnym hopku. I wszystko zawaliło się w jednej sekundzie. Trafiłam do karetki. Diagnoza: pęknięty obojczyk. Wszystkie plany legły w gruzach. Jak się później okazało, trafiłam na stół operacyjny. Obojczyk roztrzaskany, 4 pręty wzmacniające podstawę obojczyka. Teraz czeka mnie bardzo długa przerwa, a potem rehabilitacja. Aby tylko pomyślnie się to skończyło, bo mam już plany na 2020 r.
Malwinie serdecznie gratulujemy zwycięstwa w Mistrzostwach Polski MTB XCO i trzymamy kciuki za szybki powrót do zdrowia oraz dalsze sukcesy w kolarstwie.
JK

Posted from my blog with SteemPress : https://mieszkaniectargowka.pl/index.php/2019/09/09/kolarstwo-mtb-malwina-krzyczkowska-z-targowka-znow-na-podium/

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 65012.58
ETH 3101.28
USDT 1.00
SBD 3.86