Blacklistowanie tagów na strimi

in #strimi7 years ago

Generalnie w ogóle nie interesuje się kryptowalutami - szukam zamiennika dla wykopu który stał się już do tego stopnia zaczadzony, że napisanie "niektórym jełpom się nie podoba" powoduje bana za obrażanie użytkowników.
Widocznie niektórym jełopom się nie podoba.

Szukam niecenzurowanej platformy a'la reddit czy wykop sprzed czasów reklamy na NK i strimi wydaje się mieć potencjał. Ale chciałbym kompletnie schować wszystko to co się wiąże z BTC i pochodnymi.

Czy to w ogóle możliwe?

Sort:  

Witaj na pokładzie. Z tego Co wiem to chyba takiej możliwości póki co nie ma. Przywykniesz ;)
Co do wykopu to również powoli i w bólach zacząłem się rozstawać z tym portalem. Coraz bardziej trzeba w mózgu filtrować tam treści. :/

A to chyba przekleństwo każego mainstreamu, rewolucja rośnie i zaczyna zjadać własny ogon. Koniec końców to musi się kończyć decentralizacją lub upadkiem. Nie można dogodzić każemu a na wypoku jest już każdy.
Osobiście mam nadzieje że ta zaraza nie przelezie tutaj :)

Częściowo na pewno przelezie bo tu przecież da się zarobić PINIONDZE. Na szczęście póki co proces rejestracji jest o tyle skomplikowany że przerasta cierpliwość typowego wykopowicza. Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu. Obu tutaj było lepiej ;)

Nigdy nie myslałem że to napisze ale podoa mi się podpinanie telefonu do konta, skończą się multi przynajmniej :)

No i póki co nie ma patostreamów. To mnie wkurzało najbardziej.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59241.40
ETH 2525.12
USDT 1.00
SBD 2.47