Dwie fajne piosenki, których mogliście nie słyszeć

in #strimi6 years ago (edited)

Tak sobie pomyślałem, że mogę wrzucać na strimi rzeczy, których słucham. Jeśli źle tego używam, to mnie korygujcie bez krępacji. Do rzeczy - dziś prezentuję Wam następujące dziwolągi:

Panda Bear - Boys Latin
Przyjemna elektroniczna piosenka z niezrozumiałą wokalizą i rozluźniającą melodią.
Utwór jest akompaniamentem dla pięknego teledysku o tym, co może się człowiekowi przytrafić gdy pcha łapska w ukwiały. Pouczająca przekąska dla zmysłów - serdecznie polecam.

Butthole Surfers - Pepper
Ta piosenka niestety ma tekst. Surferzy Odbytu opowiadają, raczej tragiczne, dzieje Teksańczyków zakochanych w śmierci. Bohaterów dręczą, bądź, zważywszy na obiekt ich afektu, łechcą choróbska, toksyczne ideologie, potańcówki z pociągami i gwałty na futbolistach. Refren pozwala nieco odetchnąć, opisuje prywatne doznania podmiotu lirycznego i podkreśla, że bywają też tacy, co zakochują się w życiu. Tekst może być trudny, ale nikt od Was nie wymaga, abyście słuchali ze zrozumieniem. Warstwa muzyczna jest obfita w przyjemne dźwięki, a melodia jest raczej wesoła i wpada w ucho. W tle wieje wiatr. Posłuchajcie.

Jak się spodoba, to będę częściej. Pozdrawiam


Posted on Strimi.it

Sort:  

Spoko, szkoda tylko że mamy linki zamiast player embed. @mowilimi?

masz racje, myślalem że to moja wina, chciałem poprawić, ale tylko udało mi się zrobić ładniej. Pewnie autor to fixnie

To jest faktycznie do poprawki.

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70884.24
ETH 3570.27
USDT 1.00
SBD 4.76