Sort:  

oh wauw, daz ook nieuw
ik had vaker gehad maar tot 4 jaar
ze zijn in een flashflood in de Filipijnen verdronken toen -
eerst had ik 4 daarna maar eentje
ik wist toen niet dat het beter tenminste 2 dan alleen

oh, je hebt nog 3 vrouwtjes
daz leuk .. beter vlog maken
iets leerzaam
over wat mag en mag niet voor ze
ik heet Ivy niet Chrivy
dat chr - hoort met de T - tchr kort voor teacher :D

Hoi Teacher Ivy :-) Leuk dat je ook cavia's hebt gehad en jammer dat er een paar zijn verdronken.
Ik zal eens een leuke post maken over cavia's verzorgen, goed idee :-)
Vriendelijke groet, David

als je het informatief en leerzaam maakt dan geef dat value
veel success dan

even jou chat kijken
heeft iets gestuurd !

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66765.98
ETH 3234.00
USDT 1.00
SBD 4.23