Indrila (Part-53)

in #story6 years ago

received_370680196750548.jpeg

Haranik ez du dirua lehenbailehen eramango. Esan, nire gutizia handituko da. Gauza ona egin behar zen, baina horrelako zerbait txarra da. Tenperatura erori eta txarrena ados nago? Esan zidan ez zitzaidalako traba egin, lan hau egin zenuen? Balak guztiak nire eskuetan jaten al dituzu? Zure aurpegia okertu egingo al didazu eskriturak gaiztoen aurrean? Ez dut gehiegikeria nahi? Ongi egin dute, ez kezkatu Dirua jaso du horrelako irakasteko. Orain, arau batzuk egiteko boto mota batzuk daude. Berriak ez zitzaizkionean, berriro ez zuen barre egin, baina orain etxearen jendeak irribarre egin du. Iruzkinak dioenez, Pachika Brahmin-ek esan zuen: "Adinekoek esan zuten, zure senarrari ezkutuka joan zenean. , Said, 'Beti dakit, gizon hori ez da ona. Ez da hori ona Zenbat aldiz esan duzu ez duzula gizon zorigaiztoko hori mantentzen? Nork zaintzen du Kangal? Kumudini Kumudiniren oroimena guztiontzat da. "Hori baino gehiago. Horren ondoren, inorekin joan ez zenik entzun zenuenean, senarrarekin joan zinenean, neska handi bat zara, etxe handi batean. Orain zure etxea bedeinkazioa lortu du. Ondoren, esan zuen: «Nire ama batera nabil etxera, etxe txiki bat da, etxe txiki batean Naturaren izaera? Kalitatea da, kalitatea da Lakshmi! Ama ona da! Ona izan Haha bawaddi! Esadazu zerbait bidali zidala. "Subhasini-k bere etxekoandreari buruz idatzi zuen," Berriro jakinarazten dizun zorigaitza adierazi du, baina ni eta bere aitak ere amodio egin die. Esan zuen: "Etxeko neska handi bat da, zergatik ez duzu lehenago esango? Oso zaintzeko erabiltzen nuen. » Eta zure senarrak ere kondenatu du ezer, esanez: "Oh, bere familiakoa, ez da nire sukaldaria hartzeko bezain ona".

Sort:  

You got a 1.60% upvote from @postpromoter courtesy of @hphabib!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 61122.11
ETH 2972.46
USDT 1.00
SBD 3.66