Kocaeli Darıca Hayvanat Bahçesi - Zoo

in #story6 years ago (edited)

Arkadaşlar Merhaba;

Geçenlerde gittiğim Darıca hayvanat bahçesi benim çok hoşuma gitti onlarca hayvan var gerçekten çok büyük bir yer gezmeye başlayınca ortalama 1 gününüzü alıyor

Sizleride resimlerle gezdirmek istedim iyi seyirler.

İlk başta tabi ki kaybolmamanız için haritamızı yanımıza alıyoruz. Ben size büyük bir yer demiştim.

Hayvanların isimlerini tek tek yazmıyacam her halde hepiniz biliyorsunuzdur :)

 ""IMG_20170815_ 131036.jpg""

2.jpg

 " "1.jpg""

 " "3.jpg""

 " "4.jpg""

 " "5.jpg""

Bu resimdeki benim çocuk Yağız siz arkadaki tilkilere bakın :) Gerce bizim çocukta oturdum mu 3 tabak makarnaya bana mısın demiyor :)

 " "6.jpg""

 " "7.jpg""

 " "8.jpg""

 " "9.jpg""

 " "10.jpg""

 " "IMG_20170815_105433_1.jpg""

 " "IMG_20170815_111803.jpg""

 " "IMG_20170815_ 111810.jpg""

 " "IMG_20170815_ 111910.jpg""

 " "IMG_20170815_ 112125.jpg""

Öndeki benim yavru 2 numara Yiğit :) bir karışıklık olmasın... :)

 " "IMG_20170815_ 130246.jpg""

 " "IMG_20170815_ 130438.jpg""

 " "IMG_20170815_ 112231.jpg""

 " "IMG_20170815_ 130556.jpg""

 " "IMG_20170815_ 131313.jpg""

Bunlar bazıları resimlerin, daha bir sürü hayvan var gidip görmek lazım arkadaşlar tavsiye ederim.

Çocuklar için çok öğretici oluyor.

Takip edip upvote yaparsanız sevinirim arkadaşlar sağlıcakla kalın arkadaşla bir daha ki yazımızda görüşmek üzere by by.. @emremutlu Namı değer (emeremut)

Sort:  

Bot arkadaşlar aranızda günü 2 vote ile geçiştirenler var farkında olmadığımı sanmayın :) @OriginalWorks @banjo

Thank you. I'm sleepy now.

Keyifli bir tur olmuş. Biz de gezmiş kadar olduk. Teşekkürler. Şahsen sürüngenlerden de fotoğraflar görmek isterdim. Başka bir gezi postunuzda belki. =)

sürüngenlerde var aslında ama küçük oldukları için resimlerine pek önem vermemişim :)

@eileenbeach has voted on behalf of @minnowpond.
If you would like to recieve upvotes from minnowponds team on all your posts, simply FOLLOW @minnowpond.

            To receive an upvote send 0.25 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
            To receive an reSteem send 0.75 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
            To receive an upvote and a reSteem send 1.00SBD to @minnowpond with your posts url as the memo

Geçen sene oradaydım gerçekten büyük bir yer.Birde beslenme saatleri var ona denk getirirseniz gerçekten heyecan verici oluyor.Ordaki pars'ın bir etyiyişi var şaşarsınız.100 kiloluk hayvanların çeviklikleri muhteşem.

evet ben erken saatte gittim çoğu hayvan yatıyordu çıkmaya yakın zevk almaya başladık saat 11:00 den önce girmemek lazım oraya

This post has received a 1.56 % upvote from @drotto thanks to: @emremutlu.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by emremutlu from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews/crimsonclad, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

bayadır gitmiyorum yine tüm hayvanlar boş boş yatıyor mu yazın görmek mümkün değildi de :) gölgede pinekliyorlar hep simdi nasıldı

Bende sabah erken gittim saat 12 gibi anca canlı olduklarını anlayabildim :)

This post received a 20% vote by @msp-turkey courtesy of @necrosahin from the Minnow Support Project ( @minnowsupport ). Join us in Discord.

Upvoting this comment will help support @minnowsupport.

This wonderful post has received a bellyrub 0.73 % upvote from @bellyrub.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64243.42
ETH 3152.93
USDT 1.00
SBD 4.28