You are viewing a single comment's thread from:

RE: Leica Lens for 50 Euro - DIY, the Art of Bodge

in #steemstem6 years ago

Gledao sam neke primere fotografija snimljenim objektivima za projektore i svi izgledaju jako slično.

Neke manje izvikane marke - 10 e, Zeiss - 30, Leica - 50.

Uz neki neispravni pull-push stari zoom koji bi poslužio kao držač (0-5 e), dobija se potpuno funkcionalna stvar kao iz fabrike da je izašla. Još ako mu radi apertura - savršenstvo.

Sort:  

Sad si me naveo na razmisljanje, da pokusam da napravim ja nesto slicno tvome. :D Cak i fotografije su poprilicno ostre, uz dodatnu obradu moze jos bolje da ispadne fotografija.

Duvao vetar kao blesav, pa mi kvario posao :D
Oni lišajevi su iz ruke, tako da može oštrije. Muka je držati 150 mm na nestabilisanom APS-C telu (a7 III - bićeš moj iduće godine).

Blic, zalazak kroz grane i mislim da će ispasti neki sjajan portret.

Verovatno je najbolje uzeti neki objektiv od 100 mm jer su fizički puno manji i lakši.

Samo na licu mesta testiraj beskonačnost. Za ovaj moj je oko 6,5-7,0 cm od senzora tako da je sigurno ok čak i za Nikone.

nisam ukapirao, jel si uspeo namestiti fokus, ili jednostavno setas napred nazad dok ne potrefis :D
fotke izgledaju ekstra. svidja mi se izgled.

jesam :) Sam objektiv stoji u ovoj metalnoj stvari i ima navoj tako da radi kao i svaki.

Sad gledam kako da napravim relativno ne-odvtarnu verziju sa kojom bih pokrivao od nekoliko cm širine kadra za macro do beskonačnosti. Pravac francuska verzija "Uradi sam" i dve cevke...

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64271.38
ETH 3157.43
USDT 1.00
SBD 4.25