Sort:  

Eu il prefer viu si cred ca si el :)))

Ha ha, cred si eu! Traiasca @lishu!

Nu pot concepe asa ceva, am fost angajat chiar si la corporatie pana in ianuarie. Nu mai reusesc sa concep asa ceva, plec in lume daca ajung iar in situatii de genu :)

"Bietele" corporatii, ce le asteapta cu democratizarile si descentralizarile astea aplicate in atatea domenii...

Eu nu am compasiune pentru corporatii nici intre ghilimele, merita ce vor pati.

Desi realmente vorbind, corporatiile au reusit sa creeze o clasa de mijloc macar in bucuresti, si cu toate combinatiile lor de externalizare a profitului tot aduc ceva la buget.

Cred ca vor cadea tare cele mai multe dintre ele, dar nu va fi frumos sau lin.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63855.79
ETH 3113.00
USDT 1.00
SBD 4.04