60 Gün Hayvan Gibi Spor Yapacağım #2

in #steempress6 years ago

Bugün spor salonundaki 2. günümdü, sabah saat 8:40 da alarm çaldı ben ayılana kadar 9:15 oldu ama ne olursa olsun saat 10:00 da salonda spora hazırdım.

Bugün günlerden cardio günüydü ve ben bir önceki gün çalıştığım göğüs ön kol antrenmanından sonra cardionun daha hafif geçeceğini düşünüyordum fakat hiç de öyle umduğum gibi olmadı. Salona girer girmez yürüyüş bandının tepesinde aldık soluğu ve 6 speed yürüyüş 9 seviye eğim ile adete dağa tırmanarak güne merhaba dedim 5. dakikadan sonra 2 dakika 9 speed ve 3 eğim ile koşu yapıp geri kalan 3 dakikada kendimi soğumaya bırakıp hafif tempolu yürüyüşüme devam ettim. Koşu bandındaki işler bittiğinde hiç beklemeden performans bisikletinin tepesine çıktım ve 5 dakika yüksek tempoda bisiklet sürdüm. 5 dakikanın sonunda normal sırtınızı yaslayabildiğimiz bisiklete geçip 5 dakika da hafif tempolu bir şekilde sürüşü yapıp bisikletlerle olan işimizide bitirmiş olduk.

Tabi ben bu sırada su olmuş akıyordum adeta kurumadan direk mekik hareketleri için yere yatıp başladım mekik çekmeye. Mekik tamamlandıktan sonra plank ve crunh ( yazım hataları olabilir) hareketleri yaparak iyice canımı çıkarttım ve kendimi bir anda eliptik bisiklet yada uzay yürüyüşü diye adlandırdıkları aletin üzerinde nefes almaya çalışırken buldum. 10 dakika eliptikten sonra cardio antrenmanını tamamladım.

Tüm bu antrenmanı aç karnına yaptım, cardiodan sonra kahvaltı yaptım klasik peynir zeytin salata domates tarzı ama ekmek sıfır hiç yemedim. Saat 17:30 da ton balıklı salata yedim, akşam 19:00 da bir kaç kiraz yedim ve yatmadan 1 saat önce yeşil çayımı içtim. Bugünlük bu kadar yarın sabah 10 da sırt ve omuz antrenmanı var, yarın görüşmek üzere!