BÖLÜM 6-DEVAM 3

in #steempress6 years ago


 

 

Öncelikle merhabalar. Aşağıda okuyacağınız hikayenin telif hakları şahsıma aittir. Yazara bizzat ulaşmak istiyorsanız instagram adresi @ebru_48y’dir. İyi okumalar hikayenin devamı gelecektir.

Source

"Barış kapının koluna çarptım işte birşey olduğu yok" dedim.Derin bi nefes alıp kafasını sallayıp "Peki Tutku peki" dedi...
Hoca geldiğinde Barış yerine geçip oturdu.Dün Itır'dan aldığım krem hala çantamdaydı çıkarıp koluma sürmeye başladım parmağımın değdiği yerler acıyordu yüzümü buruşturup kafamı kaldırdığımda Pusat beni izliyordu.Gözlerinin içine baktım sıradan doğrulup elimdeki kremi aldı.Ne yaptığını anlamaya çalışırken kremden biraz işaret parmağına sıkıp bileğime sürdü.Şaşkınlıkla onu izliyordum koluma baktığı için yüzünü göremiyordum ama kokusu buram buram burnuma dolmuştu. Nasıl bir koku bu tarifi bile zor sanki kimsede yok bir anda canımın acısıyla hızla kolumu çektim.Kafasını kaldırıp bana baktı kaşlarını çatmıştı yine korkup geriledim.Oda tekrar arkasına yaslanıp kafasını duvara koyup gözlerini kapadı.Neden bana öfkelisin bilmiyorum ama senden korkarken senin kokuna bu kadar hayran olacağımı düşünmemiştim.Bunu yüzüne karşı söyleyemem ama gerçekten kızların senden neden etkilendiğini şimdi anladım.Önüme dönüp dersi dinledim.Zil çaldığında çıkmak için ayağa kalktığımda Pusat kafasını masaya koymuş uyuyordu o kadar masum uyuyordu ki Itır; "Eti tutku hadi"diye seslendiğinde kafamı çevirip Itıra baktığımda

"Ben gelmiycem Itır siz inin diğer tenefüs inerim ben" dedim.Itır ve Esin kafalarını sallayıp sınıftan çıktılar koca sınıfta ben ve Pusat vardık.Bende masaya kollarımın üzerine kafamı koyup onu izlemeye başladım.Bu kadar öfke doluyken nasıl bu kadar masum görünüyordu acaba gözünün altındaki ben o kadar güzel duruyordu ki elimi yüzüne yaklaştırıp "benin" olduğu yere dokunup

"Sen den gerçekten korkuyorum ama bu halin beni sana tutsak etti sanki" dedim sessizce kafasını oynatmaya başlayınca hızla elimi yüzünden çekip doğruldum.Kafamı cam tarafına çevirip 'az önce ne yaptım ben öyle' lütfen beni duymamış olsun hatta elimi hissetmemiş olsun nolur.Kafasını kaldırıp sınıfa baktığını gördüm camdan kafasını çevirip bana baktığında heyecanlanmaya başladım.Acaba yaptığımı hissetmişmiydi 'offff salak tutku' kendimle boğuşurken Pusat;

"Sınıf nerde"dedi.Gözlerimi kapatıp derin bi nefes verdim bu demek oluyor ki beni duymamış...


Posted from my blog with SteemPress : https://onlyblack.timeets.xyz/2018/08/23/bolum-6-devam-3/

Sort:  

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @onlyblack.

Postunuz @bot-az ve ona katılan curation traili tarafından oylanmıştır. Teşekkürler.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64029.44
ETH 3157.04
USDT 1.00
SBD 4.02