Steem Monsters nowy sezon czas zacząć!!!

silent caller.png

Witam musiałem podjąć pewną decyzję odnośnie rozgrywki, sprzedałem black dragona żeby kupić sobie trochę potrzebnych kart z talii wody. Trochę żałuję że nie zrobiłem tego przed zakończeniem sezonu, miał bym więcej kasy na karty, a tak black dragon spadł na wartości o 1$ ponieważ więcej osób go posiada w talii. Ja w moim openingu za ten sezon nie dostałem żadnej potrzebnej mi karty. Możecie zerknąć co dostałem.

Mam nadzieję że dostanę znowu coś droższego za questy, nie ciał bym wydawać na karty Steema z postów. Jeśli chcę żeby mi się kasa zwróciła muszę podejmować dobre decyzje. I na koniec sezonu być wysoko w rankingu i liczyć że coś się trafi dobrego. Tak sobie myślałem że inwestując dużo w kanciarkę na samym początku gdy gra debiutowała można było szybko odrobić straty gdy karty były droższe, teraz niektóre karty są tak tanie że możemy je kupować hurtowo np: kartę sea genie za 0.02 $.


Nowy sezon zaczynam będąc w Bronze II, ułatwi mi to wykonywanie questów słabszą talią kart. Będąc nisko w rankingu za daily questy otrzymam mało kart, będę musiał coś wykombinować by dostawać ich więcej i nie przegrywać. Trochę mało różnorodne są te questy, mogli by coś lepszego wymyślić za niedługo np: bazując na różnych rodzajach meczy, a nie tylko na typach talii. Życzcie mi powodzenia w dalszych rozgrywkach.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 64549.55
ETH 3170.62
USDT 1.00
SBD 4.13