Podsumowanie sezonu Steem Monsters

in #steemmonsters5 years ago


diamond.PNG
Wspaniałe osiągnięcie (Jacku, wygrałem zakład :>)

Witajcie drodzy Steemianie, rozpoczynamy kolejny sezon w Steem Monsters. Gotowi do walki?


Podczas tego sezonu byłem o wiele bardziej aktywny w sferze Steem Monsters. Brałem udział w turniejach (nawet w jednym otrzymałem nagrodę!), rozmawiałem z paroma osobami na temat przyszłości tej wspaniałej gry. Jestem optymistycznie nastawiony co do przyszłości Steem Monsters, mimo że na samym blockchain'ie trochę się złego dzieje :)

Muszę przyznać, że w tym sezonie trochę zakupów zrobiłem. Łącznie wydałem 62.361 STEEM oraz 4.98 SBD. Szczerze spodziewałem się, że nawet 50% tej kwoty nie wydałem, tak ta gra wciąga. Choć kiedy widzę, że moje konto oscyluje w granicach 100 STEEM aż tak się tym nie przejmuję :P

Jak możecie zauważyć wyżej udało mi się dobić do ligi Diamond III. Przypomnę tylko, że gdyby nie Summoner's Tribe dalej bym gnił w Bronze III :P
40 dodatkowych kart za przyjemną rozgrywkę? Mnie to pasuje! Zobaczmy co udało mi się zdobyć....


reward1.PNG
reward2.PNG
reward3.PNG
reward4.PNG

Wiem...nie mam szczęścia do kart. Chyba samarek musi je otwierać za mnie :>

Zaczynam działać również na swoim drugim koncie, @the.nervi. Publikuje tam moje zdobycze z daily questów. W przyszłości pewnie coś tam jeszcze rozkręcę :) Jeżeli ktoś jest chętny podpatrywania moich poczynań z grą Steem Monsters, zapraszam do obserwowania :)

Moim nowym celem na obecny sezon jest dotarcie do ligi Diamond I. Zobaczymy czy to się uda. Widzimy się na polu bitwy!

Sort:  

Pięknie! Też miałem nie wydawać na karty no ale troche trzeba. Zamiast na głupoty kupuje karty😉

Posted using Partiko Android

Trzeba iść do przodu :)

Posted using Partiko Android

Zakład byłby wygrany jakbyś wbił do Champion :D

O nieee pomyliłem się w nazewnictwie :O

Posted using Partiko Android

!tip 0.1
Na karty :D

Dziękuję :)
Przyda się na kolejny sezon :P

Posted using Partiko Android

🎁 Hi @nervi! You have received 0.1 STEEM tip from @fervi!

@fervi wrote lately about: Marzenia - Konkurs Emocjonalny Feel free to follow @fervi if you like it :)

Sending tips with @tipU - how to guide :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66540.93
ETH 3186.50
USDT 1.00
SBD 4.11