Authors get paid when people like you upvote their post.
If you enjoyed what you read here, create your account today and start earning FREE STEEM!
Sort Order:  

Here are mine!

I also can´t wait to play those tournaments.

Captura de pantalla 2018-05-30 a la(s) 18.00.08.png

·

Two Spirits and a Lord of Darkness! I really want the Lord of Darkness, but no luck yet :D
Glad to see so many excited Steem Monsterers.

Another thing I want to share here...

This was my best Booster Pack probably, since I got 1 Epic and 1 Legendary in the same Pack

Captura de pantalla 2018-05-30 a la(s) 06.22.57.png

Also, I would like to ask everyone here how much you guys think that Legendaries could be worth later on once the game is running and demande increases.

Cheers!

·

Wow nice pull! You've got some luck on your side :)

IMG_20180530_203216_207.JPG

Here are mine @berniesanders. Still trying to build 'em up, but fingers crossed waiting for the tournament to start

OMG! I was excited to get my first Legendary... and now I feel... so... inadequate.

stalks off to buy more booster packs

Screenshot (13).png

I do have a little more than a handful of Epics... plus, my little guys keep getting stronger. 😎

·

I bought more... and each time I do, I send some to my hubs @chrisroberts. MOST of his EPICS and LEGENDARIES are from me.... and I just sent him two more EPICS...ME? Nuttin'. LOL!

I will rule with the many- turned into the strong!

Damn! Can steem monsters be transferred to another user? haha!

·

Not yet, but I believe that feature is coming. @aggroed can confirm.

·

Yes! Steem monsters can be transferred to another user

When do they start? I don't know if I get to buy a deck until tonight :)

·

Not for some time yet, they're still working on the site.

Might regret this, but I've been combining.

·

Rosanne so fun to see you on this feed. @jarvie and I are super excited for this game!

·
·

Ah, I saw this so late! I'm super excited too @sjarvie5 and @jarvie! :D

Wow how many packs did you open?!

gathering money to open some more packs!

·

At this point I'm sure I've opened well over 300 packs...

·
·

Wow!!
That's a lot buddy
Your gonna own us all in the tournaments!!!💪

Patiently waiting for the tournaments to start
20180531_122623.jpg

Impressive collection! :D Can't wait to play!
Here are my Legendaries so far...
imageedit_125_5229080446.jpg


My Epics are coming along nicely as well!
imageedit_128_9863749194.jpg
I don't think I'll ever be ready... LOL

steemmonster.jpg
I am still stuck with one legendary monster hmm I definitely need to buy more booster packs haha
Can't wait to use my monsters to fight against other ppl

One legendary so far! Chromatic Dragon
20180530_134555.png

·

Awesome, I'm actually trying to get another one of those!

·
·

You already get everything i think, 9 legendary is really awesome!

·

Congrats, you made the @steemmonsters news for today!

Click the Image Below to see the Video!

Just tw for me for now. Guess I need to bulk up on Booster packs and catch some of you heavy hitters!

·

the upvote on this comment is almost enough to buy another booster pack! Thumbs way up!

I hope some day to have a legendary card, i have just a common cards until now.

I assume legendaries are like Shiny cards or holographics from the Pokemon, Yu-Gi-Oh Days

First Legendary 10 Booster packs bought!

First Legendary!.png

Hm.. What is this steemmonsters that you're talking about? Must resist... Must resist... Muuuuuussst.. Reeeeesists....

Okay.. fine.. I give in. a few packs won't hurt.

I have a feeling that i would could severely rekt lol but i'm going to give it a go...

About 60 packs in and no legendaries yet for me :-/ Damn you statistics!!!

When do they start? I don't know...
..

This would be too addicting for me right now, I can't afford to risk buying a pack lol

I need to buy boosters ooo these many legendaries you got ....

is it hard to play it ?
I have never tried it, it seems fun :)

I don't have lack to get even one legendary or epic card. I show nothing.

Well I bought some cards unfortunately no legendaries just yet :( Hopefully one day haha

I only started today and am hooked already. Got lucky and found 4 legendaries today...

Bildschirmfoto 2018-06-03 um 19.40.27.png

Still waiting for your gift 😋

I was actually expecting the announcement of those names who won as random commenters of your yesterday's post.

For any thing boss. Bring it on.

·

I'm going to pull that data in about 2 hours and use a RNG to pull the winners. I'll create a declined reward post at that time for the announcement.

Let SteemMonsters make Steem great again!

how many booster packs did you purchase to get there? :O

28 packs and still no legendary :(
WTB more! But ran out of Steem and SBD

I am pretty excited. Do you think they have measures in place to ensure that it isn't always the people that spend the most who win? I saved up some SBD over the past couple of days and was able to pick up the starter pack. I am not sure how things are going to go if I am not able to afford more expansion packs though. The fact you can level existing cards might be beneficial. I just fear I will always be behind the curve.

·

Yes I fully agree, hopefully there is some method to get more monsters and to be able to progress with time rather than just money!!

·
·

For sure!

Got one question how much packs you have opened in total to get them all monsters please be :) honest :) ?

Daaaaamn thats cheating... unfair smh you guys are loaded with legends. I got one legend, I need to step my game up. Sheesh

yaaa.....bring it on!

Wow! The Game is on :) Look forward to it, quite anxiously :)

Mine is here...
Screen Shot 2018-05-30 at 6.06.00 PM.png

... are you guys ready??

I am a chess player, yes, but without any idea about card games ... but it really seems I should try it out now. :)

Meh... Just one

I do not have any legendary :( but if 2 epic letters: '3

epicas.jpg

Oh wow, I only have 1 chromatic dragon so far, not lucky at all.

Thats really great! Will be waiting for the right time to start the battle :)

For some reasons I just got the good guys so far :D

Bildschirmfoto 2018-06-02 um 10.06.47.png

Only one till the moment. I can't wait to fight you in the tournaments :D

I was so happy with my first legendary 5 minutes ago... now I just feel the need to get more packs, lol

Screenshot (3).png

This Steem Monsters thing was launched before i went for a small vacation and I thought how crazy are these folks - now back I am addicted as well - still short of legendary cards - this is what I have after 110 booster packs yet.

legendary.png