Korku Saati - Sahipli

in #steemix5 years ago

#Faaliyete geçirdiğim bir youtube projem için yazdığım paranormal vakalar. #

Merhaba adım Davut 21 yaşındayım şuan bunları yazarken bile korkunun ensemdeki soğuk nefesini hissedebiliyorum. Tekvando sporuyla ilgileniyorum bir kaç yıldır belediyenin spor salonunda eğitim alıyorum .Benim en büyük hayalim yenilmez bir sporcu olmak ülkemi gururlandırmaktı. Bir gün spor çıkışı önümü 2 kişi kesti bıçak çektiler bana ve ben sesimi bile çıkartamadım bırakın karşılık vermeyi cebimdeki son parayı onlara verip kurtuldum. Günlerce kendimi avuttum vermeseydim belki bıçaklayıp öldüreceklerdi diye. Utancımdan spora gidemedim evden dışarı bile işe gitmek dışında çıkmadım...

Bir gece internette dolaşırken bir dua gördüm yani en azından ben dua sanıyordum başlığı şu şekildeydi " GERÇEK GÜÇ DUASIYLA YENİLMEZ OLUN " tam aradığım şeydi hemen okuman için siteye giriş yaptım biraz teferruatlıydı bir takım malzemeler gerekiyordu tavuk kemiği, iğne iplik, Soğan kabuğu ve ekmek kırıntıları fazla detaya inmeden anlatacağım yazan bir kaç duayı soğan kabuğuna çizip arasına tavuk kemiğini koyup iğne iplikle dikmemi en son ise ekmek kırıntısına bulayıp tuvaletin kenarına bir mum yakıp bırakmam istenmişti . Korka korka yaptım ama güç hırsı beni bu noktaya getirmişti. Sabahın ilk ışıklarında uyuya bildim hiç birşey olmamıştı ben yine aynı bendim ta ki televizyonu açıp haberlere bakana kadar beni gasp eden iki kişi bir hayvan saldırısına uğramışlardı vücutları pençe benzeri izlerle bulunmuş. Ohh olsun dedim hiç acımadım onlara . . . Sonra taksiye binip işe gitmeye karar verdim taksici benden fazla para almak için aynı sokağı iki kere dolandı çok sinirlendim ona indir beni yürüyeceğim dedim parasını ödedim para üstü bile almadım ve indim taksici benim yanımda geçip giderken ara sokaktan çıkan bir arabayla çarpıştılar ve kendi aralarında geçen muhabbet aynen şöyledir.

Taksici : Kardeşim naptın sen ya 1000 tl lik masraf var bende
Ç.Adam : Abartma tamam 23 tl lik masrafın var az önce fazla aldığın kadar .

Tüylerim diken diken olmuştu çünkü taksiciye verdiğim ve para üstü almadığımda 23 tl fazla vermiş olmuştum .

Olayların şoku ile patrondan izin alıp eve döndüm gece yatağımda biri vardı bana sarılmıştı bir yandan hoşuma gidiyordu ama çok korkuyordum arkamı dönüp yüzüne bakamadım . Sessizce kimsin sen dedim . Adını söyledi beni sen çağırdın beni korursan senin olurum dedin ve bana evlenme teklif ettin dedi . Bende asla yapmadım dedim oda bana dün geceyi düşün bizim aleme dua edip evlenme teklif ettin bende kabul ettim seni ben korudum sen artık benimsin dedi. Gözümü sıkıca kapattım ve Allaha yalvardım bu bir rüya olsun diye gözümü saatler sonra tekrar açtım ve rüya değildi... Anlaşılan Allah beni farkında olmadan yaptığım büyü yüzünden affetmedi ve beni onunla yaşamak zorunda bıraktı öyle korkunç ki intihar etmenize bile izin vermeyen bir varlık sizi sahipleniyor ! Benim affedilmem için size yalvarırım benim için dua edin ! Onlar aramızda dikkat edin

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 61875.79
ETH 3013.13
USDT 1.00
SBD 3.69