ODEM Coin Nedir? -3

in #undefined6 years ago

ODEM Temel Özellikleri

Hem yerel hem de uluslararası öğrencilere akıcı eğitim erişimi sağlamaya yardımcı olur
Öğrencilerin ve hizmet sağlayıcıların birbirleriyle son derece güvenli bir ortamda iletişim kurabilecekleri bir topluluk kurar.

Küresel öğrenci işgücünün şartnamelerini karşılamak için gereken ayrıntıları paylaşmak ve anlamak için ağ katılımcılarına yüksek verimli bir yol sağlar.Önceden kararlaştırılmış olan tek bir gerçek zamanlı müzakere, müfredat açıklamaları ve zaman çizelgeleri için ödemeler oluşturur.

Son olarak, tüm öğretmen-öğrenci etkileşimlerinin sanal olarak sürdürüldüğü Coursera ve Khan Academy gibi çevrimiçi hizmet sağlayıcıların kullandığı eğitim modelinin aksine, ODEM öğrencileri gerçek dünyadaki işlere hazırlayan kişiselleştirilmiş eğitim programları yaratır. Resmi tanıtım belgesine göre, ODEM’in mevcut tekliflerinin çoğu yerinde eğitim deneyimleridir.

Yazının Orijinali: https://www.bitcoinisle.com/2018/04/18/what-is-odem-cryptocurrency/

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63191.06
ETH 2551.41
USDT 1.00
SBD 2.65