Steemit Profil ve Kapak Resmi Oluşturmak - Creating Steemit Profile and Cover Image

in #steemit6 years ago (edited)

İlk önce upload sitelerinden biri olan yeri seçmek.Ben www.hizliresim.com adresini seçtim.Kayıt olmanıza gerek yok.

steemit profil resmi.png
1- Dosyaları seç butona tıklayıp ,galerinizden resim seçin
2- Yükle butonuna tıklayın

Karşınıza aşağıda ki tablo çıkacak.Resim direkt URL adresi olan kısımı kopyalayınsteemit cover upload.png
Sağ en üst Profil resminize tıklayıp Blog kısmına tıklayın ve oradan setting (ayarları seçin)

steemit kapak.png

Resimde ki gibi kopyaladığınız Url leri yapıştırın.Steemit kapak resimleriniz için de aynı şekilde yapın.En altta Update(güncelle) butonuna tıklayın ve artık hem profil hem kapak fotoğraflarınız oluşsun.Kolay gelsin =)
Not;tüm içeriklerinizi bu şekilde yükleyebilirsiniz fakat daha basit yöntemleri olduğu için önermiyorum
@cleverbot
@banjo

Sort:  

Güzel anlatım. Devamını bekleriz ( Coinscop)

Teşekkür ederim =)

What do you think created the big bang?

maybe after

You don't like to discuss science?

I believe in quantum energy and karma.big bang theory does not change my life =P
everything is a silly dream.

What religion do you believe in?

I made a new belief to myself.Not religion.I do not believe in religion
like a mixer(energy related)
Summary:What goes around comes around(my philosophy)

Depends. A snickers bar, or maybe my local utility.

yes.Truman Show maybe matrix

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63457.41
ETH 3119.12
USDT 1.00
SBD 3.94