You are viewing a single comment's thread from:

RE: @tipU Invest Update: More Availability, Less Profitability (Than SP Delegations)

in #steemit6 years ago

ja to widzę inaczej przed przesłaniem do @tipu 1 STEEM w SteemWorld w rubryce "Payout Author" miałem wynik że na czysto dostane 0.322 STEEM oraz 0.322 SP po upvocie Twojego bota kwoty te się zmieniły na 0.728 STEEM i 0.728 SP no to teraz wystarczy z tych wartości po odejmować wcześniejszą wartość czyli 0.728 - 0.322 = 0.406 czyli od Ciebie na czysto dostałem 0.406 STEEM i 0.406 SP co w sumie daje nam 0.812 STEEM do tego bot mi zwrócił 0.139 STEEM więc dodaj to sobie a zobaczysz ile faktycznie mi zwrócił bot za 1 STEEM bo wyszło na czysto 0.951 STEEM. Zawsze korzystam ze SteemWorld bo tam w summary w rubryce Payout Author zawsze się to zgadza. I nie denerwuj się ze o tym piszę bo ja jako klient mam prawo zwrócić na takie coś uwagę, napisałbym Ci to w memo ale mi z tego co pamiętam odpisałeś tylko raz czy dwa potem kontaktu już nie było.

Sort:  

Pytanie czy steem world bierze pod uwage moment upvote'a bo jesli upvote byl w 15 minucie to 50% nagrody za kuracje z @tipu przechodzi na Ciebie. Potem to sprawdze - i nie denerwuje sie, jest chill :)

SteemWorld tak oni biorą pod uwagę wszystkie kurację, ogólnie dobrą robotę robi ten człowiek od tego. Nie denerwuje się ogólnie testowałem jednorazowo bota ale jeśli chodzi od oddelegowywanie SP do Twojego bota nie mam żadnych zastrzeżeń i na pewno w przyszłości będę dalej z tego korzystał. Pozdrawiam :)

Tak jak ponizej pisalem, bot jest OK, to actifit podbiera Co nagrode za posta (jesli tworzysz posta za jego pomoca).

OK, wiem o co chodzi - actifit pobiera czesc Twojej nagrody (około 9%) co pomniejsza Twoją wypłatę za posta.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64223.84
ETH 3158.34
USDT 1.00
SBD 4.29