O co kuźwa chodzi w tym steemit?

in #steemit6 years ago (edited)

Czyli jak robić, żeby zarobić? Też poszukuję odpowiedzi na to pytanie. Jestem tu od niedawna, i powiem wam, że to trochę frustrująca robota. Ogólnie pisanie samo w sobie nawet takie jest. Cały czas musisz szukać tematów, których lubisz mówić, a równocześnie byłby ktoś, kto chciałby ci za to płacić. A pisanie na początku, to już w ogóle jakaś masakra. Tak średnio, za dwie godziny pisania, dostaję obecnie jakieś 60 groszy. No cóż.

A, i zdjęcie dla uwagi. Zdjęcie musi być, bo wtedy ludzie to już w ogóle omijają.
homer.jpeg
No to super, możemy iść dalej.

Wy też nie kapujecie jak jest z tymi godzinami? Dzisiaj wiedziona żądzą pieniądza i obietnicą sypiących się lajków, napisałam nawet artykuł po angielsku. Tym razem to było 2,5 h chyba. I w tym sporo sprawdzania, czy piszę poprawnie, bo jednak ja i gramatyka nie lubimy się jakoś specjalnie. Znaczy, nie jest źle, ale też bez szaleństw. No i w końcu skończyłam, wszystko ładnie, fajnie.
Opublikowałam
Czekam
No i nic.
Przez większość czasu jedyny like który widniał pod moim wpisem pochodził z mojego konta, a gdy przyszedł drugi, po jakichś 2 godzinach, nadal licznik ( czy jak tam się na to mówi) wskazywał smutne 0.00$.
Już w sumie miałam pomysł, żeby to rzucić, bo jednak trzeba jakkolwiek cenić swój czas, i 30 groszy na godzinę to jednak trochę mało. Wtedy Kuba zaczął opowiadać mi swoją łzawą historię jak starał się przez pół roku i nic nie zarabiał.
I w ogóle zapomniałam wspomnieć, że nie dość, że napisałam po angielsku, to jeszcze opublikowałam trochę przed 15. I wtedy w anglii chociażby była 14. A w jakimś poradniku czytałam, że właśnie tak 14-15 najlepiej, bo wtedy ludzie wracają do domów. I brzmi sensownie, nie? No ale jakoś tym razem nie zadziałało. Poproszę teraz Kubę żeby mi powiedział w jaki dzień tygodnia o której, i wam to dam na koniec.
I kontunuując poprzedni temat, trochę mnie to ,,wkurzyło'' ( to nie do końca odpowiednie słowo, ale nie wiem jakie by było lepsze) bo jednak on nie traci na tym za bardzo czasu, bo i tak by grał, a ja jednak tak sobie artykułów nie piszę. On robi to, co i tak by robił, i jedynie jest szansa, że coś sobie przy tym dorobi, podczas gdy ja no trochę poświęcam tego czasu na robienie czegoś, czego normalnie nie robię, z czego dużo mi nie przychodzi, a i zabawa taka średnia. Wiadomo, wszystko cieszy bardziej, gdy odnosi się sukcesy. Wtedy to by się mówiło, że wcale nie pisze się dla kasy. Też nie ma co się jakoś specjalnie męczyć, to nie jest też tak, że tego nie lubię, ale po prostu jestem niecierpliwa. Jak większość, lubię rzeczy, które dają efekty od razu. Jak np pizza, która natychmiastowo potrafi zmienić sylwetkę. No nie wiem jaki urok w sobie mają takie rzeczy :D

No i podsumowując, ja to chyba jednak głównie będę nagrywać jak rysuję, a jak to mnie trochę ,,rozsławi'' to pewnie też bardziej wrócę do pisania, bo pazerna jestem.

A z tej rozpiski to też za bardzo nic, bo powiedział po prostu, że codziennie najlepiej o 18. No cóż, może i tak, ja tam się nie znam.

Miło było w sumie przejść na taką lżejszą formę, bo teraz napisanie tego zajęło mi dużo mniej czasu. Mam nadzieję, że jak ci wszyscy ludzie podobni do mnie, próbujący rozgryźć algorytmy steemit, zobaczą ten tytuł, to wręcz rzucą się do czytania. I też słabo z tym, że ludzie teraz wolą oglądać, a nie czytać.
Ale cóż, chociaż była tu przynajmniej jedna porada
Jeśli masz podobnie, poświęć proszę jeszcze chwilę, i polub też moje pozostałe wpisy, byłoby mi bardzo miło, i w ogóle trzeba sobie pomagać.
Narka

PS. A , i jeszcze jak piszecie po polsku tag pl-artykuly coś ponoć działa.

No, i źródła zdjęć, to też jest ważne
1.https://www.huffingtonpost.com/entry/ted-cruz-gop-is-homer-simpsons-party_us_5a8f3f03e4b0ee6416a14c00

Sort:  

Przejrzałam trochę twój blog, ogólnie tematy ciekawe i pomocne.
Jestem tutaj bardzo krótko, ale mogę ci kilka rzeczy poradzić:

  1. Ustaw sobie miniaturke w kółeczku, nawet jeżeli nie czytam czyjegoś bloga a kilka razy zobaczę te samą miniaturkę to z ciekawości wchodzę;
  2. Edytuj tekst tak by nie było tak zwanej "ściany tekstu"- niefajnie się to czyta. Pogrubione nagłówki, akapity- dużo dają.
  3. Weź udział w jakimś konkursie, ludzie będą cię kojarzyć.
  4. Udzielaj się na blogach innych ludzi, może też jakichś artystów?
  5. Zarejestruj się na steemitowym czacie (tym samym nickiem co tutaj), rozmawiaj z ludźmi, jest tam specjalna "zakładka" do promocji swoich wpisów.
  6. Sprawdź jakie tagi z zakresu twoich zainteresowań są popularne.
    Czat pomoże ci rozwiać jakieś wątpliwości, czy wytłumaczy rzeczy, których nie rozumiesz.

Bardzo dziękuję za wszystkie rady, a co do miniaturki, to staramy się jak narazie dojść z Kubą do porozumienia :D

Super wyjaśnienie, pozdrawiam z Filipin

Cofnij się do swojego pierwszego posta na steemit i przeczytaj komentarz od informatora, masz tam gigantyczną ilośc wiedzy odpowiadającej na twoje pytania, łącznie z faq napisanym przez Polaków dostępnym na stronie steemweb.pl/faq

Na pewno sprawdzę, dziękuję za rady :)

Polubiłem ten, polubię też inne wpisy, choć mój głos nie ma wartości w $ :) (brak Steem Power -dopiero zaczynam przygodę ze Steemit).
Moja propozycja - nie nastawiać się na zarobek.
Też poświęciłem wiele czasu na napisanie kilku większych postów, ale traktuje to jako możliwość podzielenia się (jakąkolwiek) wiedzą ze społecznością Steemit. Do tego rozwój osobisty : nigdy nie pisałem "artykułów" - teraz to robię :) Jestę blogerę yeah! ;)

To tylko takie gadanie, że wcale się tego nie robi dla pieniędzy :D Może w nie największym stopniu, bo gdyby tak było, zrezygnowałabym już po pierwszym wpisie. Dalej będę pisać, i jedynie pozostaje mi mieć nadzieję, że kiedyś się to rozkręci :)

  1. Na Steem nie zarabia się dużo, chyba, że masz plecy
  2. Polish jest lepszym tagiem do zarobku niż angielskie zazwyczaj
  3. Szanuj pl-artykuly, bo nie lubimy ludzi, którzy nie szanują tego tagu

Szanuję, szanuję :D

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59281.73
ETH 2525.99
USDT 1.00
SBD 2.47